آمار بازدید
امروز:
415
ديروز:
1897
ماه:
41907
سال جاری:
871320
كل:
3741528
تاریخ : چهارشنبه 30 آبان 1397
کد 113

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نخستین نشست هم اندیشی اتاق فکر و تجربه نگاری بازنشستگان :

استفاده از تجربیات بازنشستگان موجب بهره وری ، رشد و توسعه روز افزون سازمان خواهد بود

نخستین نشست هم اندیشی اتاق فکر و تجربه نگاری با هدف تکریم بازنشستگان و استفاده از تجارب آنان با حضور مدیرعامل ، هیأت مدیره و بازنشستگان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تشکیل یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در این نشست مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار نمود : نیروی انسانی از گرانبهاترین سرمایه های سازمان است که بعنوان مزیت رقابتی سازمان ها و شرکت ها در جهان بشمار   می رود و سازمان هایی که دارای نیروی انسانی کارآزموده ، مجرب و ماهر انسانی هستند در حوزه رقابت با سازمان ها و پیشرفت و توسعه همواره موفق بوده اند.

سیدرضا توحیدی افزود : برنامه ریزی آموزشی نیروی انسانی از بدو استخدام شروع و با بازنشستگی نیز خاتمه پیدا نمی کند و نیروی انسانی سرمایه ای است که با صرف زمان مستهلک نشده بلکه دانش آن افزونتر شده و گرانبهاتر می گردد و نباید این تجربه و دانش با بازنشستگی و یا قطع ارتباط با سازمان از بین برود.

وی هدف از این نشست و کارگاه آموزشی را حفظ ارتباط بین بازنشستگان و شرکت دانست و افزود : با این نشست ها همکاران بازنشسته تکریم و تعظیم شده و از تجارب آنها بهره مند می شویم.

وی خطاب به بازنشستگان اظهار داشت : گاز دار شدن 100 درصد شهرها و 94 درصد روستاها و در مجموع بهره مندی بیش از  98 درصد استان از نعمت گاز طبیعی مرهون و مدیون زحمات شما عزیزان از بدو تأسیس شرکت در طول 29 سال گذشته می باشد و چه شب هایی که شما در راه اندازی پروژه های گازرسانی یا جلوگیری از افت فشار گاز برای راحتی و آسایش مردم بی خواب مانده اید و در سایه این زحمات بی شائبه و صادقانه شما امروز شرکت گاز استان جزو شرکت های پیشرو در ارائه خدمات بهینه شناخته شده است.

وی با بیان اینکه درصدد استفاده بازنشستگان در تیم های کاری هستیم افزود : بازنشستگان آینه فردای امروز ما شاغلین هستند و احترام به بازنشستگان در واقع احترام به خودمان است و این تکریم باعث انگیزش در سایر کارکنان خواهد بود و این لذت بخش است که بازنشستگان عزیز تجارب خود را در اختیار کارکنان جدید قرار می دهند .

وی در آخر افزود : پر واضح است استفاده از تجربیات و کمک بازنشستگان در بهره وری سازمان مؤثر خواهد بود و باعث رشد ، توسعه و تعالی روز افزون در سازمان خواهد شد.

شایان ذکر است این نشست در سه محور تجدید دیدار با همکاران بازنشسته و تکریم و تعظیم آنان ، شرکت در دوره کارآفرینی در دوران بازنشستگی و شرکت در اتاق فکر و تجربه نگاری برگزار گردید.

نظرات شما
captcha refresh