آمار بازدید
امروز:
190
ديروز:
1075
ماه:
50531
سال جاری:
875857
كل:
3757443
تاریخ : شنبه 17 آذر 1397
کد 127

ارزیابی دومین جایزه تعالی سازمانی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی  

ارزیابی جایزه تعالی سازمانی  توسط ارزیابان دبیرخانه تعالی شرکت ملی گاز ایران بمدت سه روز  در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی انجام گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ،مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه این ارزیابی که در سالن کنفراس ستاد مرکزی شرکت گاز استان و با حضور اعضای هیات مدیره و  کمیته راهبری شرکت برگزار شد ، ضمن  تقدیر وتشکر از کلیه همکاران و تیم ارزیابی  افزود : با تمهیدات و برنامه ریزیهای صورت گرفته شرکت گاز استان  در راستای تحقق چشم انداز ترسیم شده در مسیر تعالی قرار گرفته وکلیه فعالیتها و خدمات ارایه شده با سرلوحه قرار دادن مدل تعالی اجرا می شود.
سیدرضا رهنمای توحیدی به تعریف بیش از 51 پروژه بهبود در شرکت اشاره کرد و افزود :شناخت نقاط قوت و قابل بهبود در راستای ارایه خدمات بهینه وبه موقع به مشترکین از اهم نتایج ارزیابی مدل تعالی است.
 مدیر عامل شرکت گاز استان به تقویت فرهنگ تعالی سازمانی در شرکت اشاره کرد و  افزود:  وجود فضای متعالی در شرکت و ارتقای همدلی و همکاری در بین همکاران و در همه سطوح مدیریتی حاکی از رشد وتقویت فرهنگ تعالی در شرکت می باشد.
  محمدعلی پور فخرایی ناظر دبیرخانه تعالی شرکت ملی گاز ایران نیز در مراسم اختتامیه این ارزیابی گفت : تعالی فرآیند یادگیری و تعامل  است و در دومین دوره ارزیابی جایزه تعالی  48 شرکت تابعه شرکت ملی گاز ایران حضور دارند.
وی  افزود : در این دوره 8 تندیس ، 36 تقدیرنامه ، و 4 گواهینامه از سوی شرکت کنندکان درخواست شده است.
پور فخرایی اظهار داشت : در این دوره اساتید مجربی برای ارزیابی بکار گرفته شده است و 48 ارزیاب ارشد ، 12 ارزیاب خارج از سازمان و 160 ارزیاب داخلی آموزش دیده با دبیرخانه دومین ارزیابی تعالی شرکت ملی گاز ایران همکاری دارند.
وی با بیان اینکه شرکت های  حضور یافته در این دوره از ارزیابی ، 758 نفر روز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت افزود : سهم شرکت گاز استان آذربایجان شرقی 15 نفر روز بوده که  از سوی ارزیابان انجام گرفت.
  محمدعلی پور فخرایی تصریح نمود : در سال گذشته 800 پروژه بهبود در کل شرکت ملی گاز ایران نهایی شده و ان شاء الله این 800 پروژه زمینه تعالی ، رشد و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران را تا سال 1400 فراهم خواهد کرد.
شایان ذکر است تیم ارزیابی دبیرخانه تعالی شرکت ملی گاز ایران طی سه روز ارزیابی با تشکیل کارگروهای متعد به ارزیابی معیارهای مدل از جمله رهبری و استراتژیک ، منابع انسانی، مدیریت شراکتها و تکنولوژی ، اطلاعات دانش، مدیریت فرایندها  ، مدیریت مالی ،توسعه محصول ، خدمات و مدیریت دارایی و جامعه پرداختند.
گفتنی است شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سال گذشته موفق به کسب تقدیر نامه سه ستاره تعالی در اولین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در حوزه گاز گردیده بود.
 
 
نظرات شما
captcha refresh