آمار بازدید
امروز:
1026
ديروز:
2556
ماه:
49800
سال جاری:
876345
كل:
3753311
تاریخ : يکشنبه 16 دي 1397
کد 147

رئیس بهره برداری گاز مرکز استان :

آمادگی نیروهای امدادی وتعمیراتی  گاز شهرستان تبریز برای مقابله با فصل زمستان

رئیس بهره برداری گاز مرکز استان از آمادگی نیروهای عملیاتی وامدادی گاز شهرستان تبریز برای مقابله با فصل زمستان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس بهره برداری گاز مرکز استان در حاشیه جلسه هم اندیشی با روسای مناطق و بهره برداری و تعمیرات شهرستان تبریز از آمادگی کامل نیروهای امدادی وعملیاتی این مرکز برای مقابله با هرگونه بحرانهای احتمالی در فصل زمستان خبر داد وافزود  : واحدهای امدادی وتعمیراتی این مرکز بصورت 24 ساعته آماده ارایه خدمات به مشترکین محترم گاز شهرستان تبریز می باشند.
 وی گفت : این مرکز با تمهیدات و برنامه ریزی های انجام گرفته قبل از شروع فصل سرما و با استفاده از توان و ظرفیت نیروهای زحمت کش امدادی وتعمیراتی  ضمن شناسایی نقاط حساس و رفع موارد احتمالی ، راه های مقابله با هرگونه بحران های احتمالی را مورد بررسی قرار داده است  .
آریان پور با تاکید بر ارائه خدمات صادقانه به مشترکین محترم گاز طبیعی گفت : بازدید و بررسی مستمر  از  تاسیسات ، ایستگاههای تقلیل فشار گاز ، خطوط شبکه و شیرهای گاز  ،  تامین گاز ایمن ومستمر  به مشترکین ورفع نشتی و قطعی   گاز ،  از جمله اولویت های کاری واحدهای بهره برداری و تعمیرات  می باشند.
رئیس بهره برداری گاز مرکز استان تصریح کرد: شماره تلفن 194 امداد وحوادث گاز بصورت 24 ساعته  آماده پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای مشترکین گاز طبیعی می باشد .
وی در خاتمه بر استفاده ایمن وبهینه از گاز طبیعی از سوی مشترکین تأکید کرد وافزود :امیدواریم با مشارکت وهمیاری مردم ورعایت توصیه های ایمنی از سوی مشترکین شاهد هیچگونه حادثه ناشی از مصرف گاز طبیعی نباشیم .
 
نظرات شما
captcha refresh