آمار بازدید
امروز:
442
ديروز:
2187
ماه:
50310
سال جاری:
876189
كل:
3754914
تاریخ : شنبه 22 دي 1397
کد 151

تدوام آموزش کارکنان پیمانکاری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در مراکز آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان

به دنبال عملیاتی شدن تفاهمنامه آموزشی شرکت گاز استان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در تبریز و شبستر و تداوم آن در سایر شهرستان ها ,جلسه هماهنگی و بازدید با حضور فرماندار بناب،مدیرعامل شرکت گاز استان و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در محل مرکز آموزش فنی وحرفه ای بناب تشکیل یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود : درراستای گسترش اجرای تفاهم نامه شرکت گاز استان با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و عملی نمودن آموزش های مقرر برای شاغلين پيمانكاري در شهرستان ها ،جلسه ای مشترک با فرماندار و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان  در محل مرکز آموزش فنی وحرفه ای بناب تشکیل یافت.
سیدرضا توحیدی در خصوص اهداف این جلسه گفت : بعلت دوری مسافت ادارات گاز شهرستان ها با مرکز آموزش این شرکت و اتلاف وقت و احتمال خطر در رفت و آمد بر آن شدیم برابر تفاهمنامه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با تجهیز مراکز شهرستان های فنی و حرفه ای در 8 محور از ظرفیت این مراکز برای آموزش نیروهای پیمانکاری بهره ببریم.
وی افزود : این هدف در مراکز آموزش فنی و حرفه ای 5 محور در شهرستان های شبستر ،مرند ،میانه و اهر عملیاتی شده و مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های مرند ، بناب و سراب به تجهیزات مورد نیاز برای آموزش نیروهای پیمانکاری گاز مجهز و آموزش در این مراکز در آینده نزیک شروع خواهد شد.  
مدیرعامل  شرکت گاز استان در پایان  افزود:  شرکت گاز استان در سه محور استاندارد مشاغل پیمانکاری ،خوردگی و حفاظت کاتدی و اندازه گیری گاز (میترینگ)به عنوان قطب کشوری تعیین گردیده که  در این راستا 11 استاندارد شغلی در قطب استاندارد سازی تدوین و 35  استاندارد دیگر در دست بررسی و تدوین  قرار دارد.
در پایان این جلسه حاضران از کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه ای بناب بازدید بعمل آوردند.
نظرات شما
captcha refresh