آمار بازدید
امروز:
689
ديروز:
1706
ماه:
51123
سال جاری:
876504
كل:
3756867
تاریخ : پنجشنبه 27 دي 1397
کد 155

برای  چهارمین سال متوالی صورت گرفت :

تقدیر از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در چهارمین اجلاس استانی نماز  

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به جهت ترویج و توسعه  فرهنگ نورانی نماز برای چهارمین سال متوالی شایسته تقدیر شد  
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در چهارمین  اجلاس استانی ستاد اقامه نماز استان که با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر  سیدمحمدعلی آل‌هاشم  نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز تبریز، جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری، راستگو معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و ضیایی مدیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد  از  مدیرعامل و دبیر ستاد اقامه نماز شرکت گاز استان تقدیر شد .
 بر پایه این گزارش در این اجلاس  از زحمات سیدرضا رهنمای توحیدی مدیرعامل شرکت گاز استان و محمدعلی فتح اله زاده دبیر ستاد اقامه نماز شرکت گاز استان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز تقدیر شده است.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر  سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز ، در این اجلاس با اشاره به اینکه در قرآن کریم هیچ امر واجبی به اندازه نماز مورد تاکید قرار نگرفته است، اظهار داشت: توجه به تربیت نمازخوان و نمازگزار هم مقدم بر تأمین ملزومات فیزیکی برای نماز است.
وی با بیان اینکه ساخت نمازخانه و مسجد هم مهم است ولی همه باید برای رونق بخشیدن به صفوف نماز و تربیت نمازگزار تلاش کنیم، افزود: نماز ستون دین است ولی نمازی که از روی اطاعت خداوند اقامه شود نه از روی رفع تکلیف، لذا این موضوع در تربیت فرزندان و نسل جوان باید به کار گرفته شود.
شایان ذکر اینکه شرکت گاز استان بر اساس  ارزیابی صورت گرفته از سوی شورای اقامه نماز استان با ارتقای 11 امتیاز  نسبت به سال 95 برای چهارمین سال متوالی  موفق به کسب  عنوان شایسته تقدیر از شورای اقامه استان گردیده است .

نظرات شما
captcha refresh