آمار بازدید
امروز:
364
ديروز:
1706
ماه:
50798
سال جاری:
876179
كل:
3756542
تاریخ : يکشنبه 21 بهمن 1397
کد 169

جشن پایان گازرسانی در شهرستان شبستر برگزار شد

همزمان با دهه فجر جشن پایان گازرسانی به شهرستان شبستر و معرفی آن به عنوان شهرستان سبز با حضور نماینده مردم شریف شبستر و صوفیان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل شرکت گاز استان ، فرماندار شبستر ،امام جمعه صوفیان و  جمعی از مسؤولان شهرستان شبستر برگزار شد.
به گزارش شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، مدیرعامل شرکت گاز استان ، در این مراسم گفت: با اتمام گاز رسانی به 6 روستای بخش رودقات صوفیان ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان شبستر با 43720 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند و شهرستان شبستر جز یکی از شهرستان های سبز استان قرار گرفت .
 
سیدرضا توحیدی در ادامه با اشاره به فعالیت این شرکت در بخش روستایی استان اظهار کرد: در حال حاضر 94.5 درصد خانوارهای روستایی استان از مزایای گاز برخوردارند .
 
 توحیدی با بیان این که عملکرد دولت تدبیر و امید با وجود همه محدودیت های موجود در این حوزه در استان، کم نظیر بوده است ، گفت : از 1966 روستای گاز دار استان 948 روستا در دولت تدبیر و امید گازدار شده اند .
 
 در ادامه این مراسم ،نماینده مردم شریف شبستر و فرماندار شبستر از مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان به دلیل تلاش بی وقفه در راستای اتمام  گازرسانی در شهرستان شبستر با اهدای لوح تقدیر قدردانی نمودند.
 
 
نظرات شما
captcha refresh