آمار بازدید
امروز:
347
ديروز:
1897
ماه:
41839
سال جاری:
871252
كل:
3741460
تاریخ : دوشنبه 29 بهمن 1397
کد 175

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نشست صمیمی با کارکنان بیان داشت:

تحقق اهداف سازمانی در گرو همدلی همه کارکنان است

نشست صمیمی مدیرعامل واعضای هیات مدیره با کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در محل سالن همایشهای این شرکت و با حضور حداکثری همکاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت در این دیدار صمیمی ضمن تبریک  ایام ا... دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالروز قیام 29 بهمن تبریز، به اهمیت سرمایه های انسانی در نیل به اهداف سازمانی اشاره کرد و گفت: نیل به بهره وری و تحقق اهداف کلان شرکت مهمترین دستاورد همدلی و هم راستایی کارکنان در اجرای امور محوله و خدمت رسانی به مردم می باشد.

سیدرضا رهنمای توحیدی به تلاش جمعی پرسنل خدوم  شرکت گاز استان ارج نهاد و تصریح کرد: هیچ سازمانی نمی تواند خود را بدون داشتن کارکنان مشتاق و متعهد موفق بداند زیرا مهمترین ابزار برای رسیدن به اعتبار، نوآوری و رضایت مشتری ، کارکنان توانمند و دانش محور می باشد .

شایان ذکر است در این نشست همكاران در محيطي صميمي و دوستانه با ارائه برخي پيشنهادات،  نقطه نظرات خود را در ارتباط با مسائل و مشكلات به سمع مدیرعامل  واعضای هیات مدیره شرکت رسانده و آنها نیز ضمن پاسخ به سوالات مطروحه  مقرر نمودند تا با بررسی و ارزیابی موارد اعلامی،
نسبت به اجرایی نمودن راهکارهای پیشنهادی اقدام نمایند.







 

نظرات شما
captcha refresh