آمار بازدید
امروز:
1070
ديروز:
1460
ماه:
43373
سال جاری:
871864
كل:
3743643
تاریخ : يکشنبه 12 اسفند 1397
کد 186

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

صرف 124 هزار نفر ساعت کار کارشناسی برای استانداردسازی مشاغل پیمانکاری

استانداردسازی مشاغل پیمانکاری مشتمل بر 45 استاندارد، با همکاری همه جانبه شرکت های گاز استانی و با صرف 124 هزار نفر ساعت کار کارشناسی شده به سرانجام رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، با برگزاری مراسم اختتامیه این اقدام مهم در حوزه صنعت گاز، مدیرعامل شرکت گفت: آذربایجان شرقی به عنوان دبیرخانه کمیته استانداردسازی مشاغل پیمانکاری، مسوٌولیت گردآوری اطلاعات، برگزاری جلسات مدون و ثبت و پیگیری امور مربوطه را بر عهده داشته و اولین برگزارکننده دوره های آموزشی برای نیروهای پیمانکاری بر اساس نیازها و استانداردهای مربوطه با هماهنگی سازمان فنی و حرفه ای استان می باشد.

سیدرضا رهنمای توحیدی در ادامه توضیح داد:استانداردسازی مشاغل در 4 فاز مطالعاتی به منظور تعیین نفرات خبره در شرکت ملی گاز ایران، فاز مصاحبه جهت شناسایی تجارب و تعیین نفرات ذیصلاح، فاط تجزیه و تحلیل شغلی و فاز نهایی سازی استانداردها با مجموع 124 هزار نفر ساعت کار کارشناسی شده و توسط 125 همکار خبره در شرکت ملی گاز ایران محقق گردیده است.

وی با اشاره به همکاری های تنگاتنگ شرکت گاز و سازمان فنی و حرفه ای استان در خصوص مشاغل پیمانکاری تصریح کرد: 67 هزار نفر دوره آموزشی در مجموع برای نیروهای امدادی و کنتورخوانی در این استان برگزار گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان یادآور شد: نیروهای پیمانکاری به سبب ماهیت امور محوله، نیاز به آموزش های لازم اعم از نحوه ارتباط با مردم، انطباق وظایف اجرایی با نیازهای مردمی،چارت مجازی، تطابق پرداخت و سعه صدر و ... دارند که این استانداردها با مدنظر قرار دادن تمامی این موارد، تأمین کننده نیازهای آموزشی این بخش خواهد بود.

لازم به ذکر است که مجموعه استانداردهای تدوینی جهت اجرا به سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان ارائه گردید.

 

 

نظرات شما
captcha refresh