آمار بازدید
امروز:
184
ديروز:
1706
ماه:
50618
سال جاری:
875999
كل:
3756362
تاریخ : جمعه 24 اسفند 1397
کد 192

انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت گاز و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی

  شرکت گاز و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی، تفاهم نامه همکاری منعقد نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، این تفاهم نامه همکاری با حضور مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان و انجمن حمایت از مصرف کنندگان و با هدف ارتقای تعاملات سازنده در ارائه با کیفیت ترین خدمات به مردم منعقد گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در این جلسه به مزایای این همکاری مشترک اشاره و گفت: انجمن حمایت از مصرف کنندگان به عنوان حلقه ارتباطی ارائه دهندگان خدمات و کالاها و مصرف کنندگان بیشترین نقش را در شناسایی نیازهای مردمی و حفظ و بهبود حقوق شهروندی خواهد داشت.
سیدرضا رهنمای توحیدی تعداد مشترکین تحت پوشش گاز استان را یک میلیون و 560 هزار مشترک اعلام و اظهار داشت: هم اکنون 100 درصد شهرهای استان و بیش از 94 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می باشند که تا سال آینده و پس از به ثمررسیدن پروژه های در دست اجرا این بهره مندی به 99 درصد خانوار روستایی افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه توسعه گازرسانی در استان در حال اتمام می باشد، تصریح کرد: با مد نظر قرار دادن تعداد مشترکین تحت پوشش، مهمترین اولویت پس از تأمین گاز تمامی متقاضیان بحث ارتقای کیفیت خدمات از طریق اجرای الزامات حقوق شهروندی به عنوان یکی از مهمترین ارکان رضایتمندی مشتریان خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: بهره گیری از فرآیندهای مشترک در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی،‌ برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان شرکت گاز، پژوهش بر اساس داده کاوی و تعیین نیازهای مردم، نظارت بر کیفیت ارائه خدمات و ... از مهمترین دستاوردهای این تفاهم همکاری خواهد بود.
خاطرنشان می گردد، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در این جلسه مشترک به ابعاد این همکاری اشاره و بیان نمود: شناسایی نیازهای حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و درج مصرف بهینه گاز به عنوان یکی از ملاک های ارزیابی اصناف و کارخانجات، آموزش، فرهنگ سازی مصرف بهینه  و ...  از دستاوردهای این تفاهم نامه می باشد.
نظرات شما
captcha refresh