آمار بازدید
امروز:
184
ديروز:
1706
ماه:
50618
سال جاری:
875999
كل:
3756362
تاریخ : شنبه 25 اسفند 1397
کد 194

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

مدیریت کربن مهمترین اقدام شرکت گاز در حفظ محیط زیست

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مهمترین اقدام این شرکت در حفظ محیط زیست را فرآیند مدیریت کربن اعلام نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این خبر گفت: مديريت كربن فرآيندی است برای پايش، اندازه گيری، كنترل  و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در يك سازمان است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اثرات مخرب گازهای گلخانه ای بر محیط زیست ادامه داد: شرکت گاز استان ضمن بررسی وضعیت موجود و میزان انتشارگازهای گلخانه ای نظیر متان و دی اکسید کربن از تاسیسات شرکت در سال 1397 ، توسعه مدیریت کربن را در دستورکار خود قرار داده و در قالب پروژه های تعریف شده  در حال اجرا می باشد.
 
توحیدی با اشاره به اینکه مدیریت کربن در چند فاز اجرایی ، برنامه ریزی شده، تصریح کرد: خرید دستگاه اندازه گیری  HI FLOW SAMPLER ، اندازه گیری میزان ضرایب نشر بومی از تاسیسات و تجهیزات شرکت بطوریکه بر اساس این پروژه 2000 کنتور و 2000 رگلاتور و 20 ایستگاه تقلیل فشار و ... درنظر گرفته شده است و ضمن تعیین میزان دقیق نشر از تاسیسات ،‌ نقاط بحرانی شرکت برای اجرای پروژه های کاهش انتشار را مشخص خواهد نمود،‌ نصب اتصالات مفصلی بعد رگلاتور، کاهش 20درصدی مصرف انرژی در ساختمانهای اداری و استفاده از انرژیهای تجدید پذیر از جمله اقدامات برنامه ریزی شده جهت تحقق مدیریت کربن و کاهش آلایندگی زیست محیطی می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh