آمار بازدید
امروز:
1325
ديروز:
2448
ماه:
48442
سال جاری:
876021
كل:
3751054
تاریخ : شنبه 17 فروردين 1398
کد 196

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در دیدار نوروزی با همکاران گفت:

منابع انسانی سختکوش و فعال مهمترین عامل نیل به اهداف سازمانی است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت، منابع انسانی فعال را مهمترین عامل نیل به اهداف سازمانی دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در این دیدار صمیمی، سیدرضا رهنمای توحیدی از تلاش و خدمات رسانی صادقانه پرسنل این شرکت در سالی که گذشت تقدیر و تشکر نموده و ضمن آرزوی توفیق در سال 98 گفت: خوشبختانه در سال 97 علیرغم تمامی تحریم ها و مشکلات جدی اقتصادی به تمامی اهداف گازرسانی پیش بینی شده سال دست یافته ایم.

وی به گوشه ای از عملکرد مطلوب شرکت گاز در سال 97 جهت خدمت رسانی به مردم استان اشاره و اظهار داشت: در سال گذشته با اجرای  810 کیلومتر شبکه گازرسانی، 56 هزار مشترک جدید به شمار مشترکان گاز استان افزوده شده و 142 روستای دور افتاده استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.

توحیدی ضمن تاکید بر بهره گیری از تجارب سال گذشته در نیل به اهداف آینده شرکت تصریح کرد: در سال جدید نیز با بهره گیری از پیمانکاران مجرب و  کنترل پروژه های اجرایی در توسعه گاز در تمامی نقاط استان تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در سال جدید اعلام کرد: ساماندهی منابع انسانی از سال 97 آغاز گردیده و ضمن بررسی و ویرایش های لازم امسال نهایی خواهد شد، همچنین بکارگیری سیستم های نوین مدیریتی در حفظ و نگهداری شبکه های گازرسانی، مدیریت کربن به عنوان مهمترین مسؤولیت اجتماعی شرکت در قبال مردم و کاهش گازهای گمشده از عمده برنامه های شرکت در سال جدید خواهد بود.

سیدرضا رهنمای توحیدی در حاشیه این دیدار به سیل های اخیر در کشور اشاره و ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و خانواده های داغدار، بر لزوم ارائه کمک های نقدی و غیرنقدی همکاران از طریق هلال احمر استان تاکید نمود.
 





نظرات شما
captcha refresh