آمار بازدید
امروز:
254
ديروز:
1094
ماه:
33084
سال جاری:
874629
كل:
3708260
تاریخ : چهارشنبه 21 فروردين 1398
کد 197

رئیس بهره برداری گاز مرکز استان:

تجهیز و ارتقای ناوگان امدادگاز شهرستان تبریز

ناوگان خودرویی امداد گاز شهرستان تبریز تجهیز و ارتقا یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس بهره برداری گاز مرکز استان با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای کیفیت و متحدالشکل نمودن خودروهای امدادرسان شهرستان تبریز، خودروهای قبلی به خودروهای وانت تندر ارتقا یافت.
خسرو آریان پور در این خصوص توضیح داد: خودروهای جدید از لحاظ کیفیت و سرعت  از خودروهای قبلی بالاتر بوده و تجهیزات منصوبه بیشترین قابلیت استفاده را دارند.
وی تصریح کرد: با مد نظر قرار دادن موقعیت سردسیر شهرستان تبریز، کاهش زمان امدادرسانی از طریق ارتقای سرعت و تجهیزات بکارگرفته شده از مهمترین اهداف این اقدام می باشد.
مهندس آریان پور با اشاره به سایر امکانات و قابلیت های این خودروها اعلام کرد: در طراحی کابین های خودروهای جدید تلاش گردیده ضمن تخصیص فضای مناسب کاربردی ترین تجهیزات امدادی و اندازه گیری با اولویت نیاز در دسترس امدادرسانان قرار گیرد.
وی ادامه داد: نصب GPS ، بی سیم، آژیر خطر، PCCAR و آپشن و تجهیزات استاندارد تعمیراتی از دیگر امکانات خودروهای جدید می باشد.
رئیس بهره برداری گاز شهرستان تبریز تاکید کرد: مجموعه اقدامات در حوزه امداد گاز در راستای ارائه خدمات بهینه و  بموقع به همشهریان عزیز اجرایی گردیده و تلاش می گردد با ارتقای روزافزون فرآیندها زمینه افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین عزیز فراهم گردد.
 
نظرات شما
captcha refresh