آمار بازدید
امروز:
496
ديروز:
1094
ماه:
33326
سال جاری:
874871
كل:
3708502
تاریخ : سه شنبه 27 فروردين 1398
کد 211

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

تأمین گاز بخش های صنعتی اولویت شرکت در رونق تولید می باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: تأمین گاز مصرفی در بخش های صنعتی و تولیدی زمینه ساز رونق تولید استانی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت گفت: خوشبختانه در سال گذشته با جدیت و اهتمام ویژه در تأمین گاز بخش های تولیدی و صنعتی گاز طبیعی جایگزین مصرف  54 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی گردیده است.

سید رضا رهنمای توحیدی با اشاره به شعار سال 98 تصریح کرد: صنعت گاز پشتیبان تولید کنندگان استان بوده و در راستای رونق تولید آمادگی تأمین گاز متقاضیان بخش های صنعتی را دارد.

وی به عملکرد مطلوب شرکت در گازرسانی به بخش های صنعتی اشاره و تصریح کرد: هم اکنون 8102 مصرف کننده صنعتی تحت پوشش گاز طبیعی بوده و 168 جایگاه CNG در استان فعال بوده و نیروگاه های استان مصرفی بالغ بر 5/2  میلیارد مترمکعب در سال دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: گاز طبیعی به عنوان سوخت ارزان و پاک بیشترین نقش را در ایجاد ارزش افزوده و کاهش آلایندگی های زیست محیطی داشته و در سالجاری نیز همانند سال گذشته تلاش خواهد شد با نزدیک رسانی گاز تعهد های گازرسانی در این بخش را به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت به گوشه ای از عملکرد مطلوب شرکت گاز در سال 97 جهت خدمت رسانی به مردم استان اشاره و اظهار داشت: در سال گذشته با اجرای  810 کیلومتر شبکه گازرسانی، 56 هزار مشترک جدید به شمار مشترکان گاز استان افزوده شده و 142 روستای دور افتاده استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.

 

نظرات شما
captcha refresh