آمار بازدید
امروز:
586
ديروز:
1168
ماه:
33429
سال جاری:
875869
كل:
3707498
تاریخ : يکشنبه 22 ارديبهشت 1398
کد 222

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

سنجش رضایت مراجعین شرکت گاز مکانیزه می شود  

سنجش میزان رضایت مراجعین شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مکانیزه می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،سیدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این مطلب گفت: در راستای استقرار دولت الکترونیک و حرکت به سوی فناوری های روز ، سامانه مکانیزه نظرسنجی از مراجعین شرکت بصورت پایلوت در ستاد مرکزی مکانیزه شد.
وی در توضیح قابلیت های نرم افزاری این اقدام ادامه داد: در این سامانه ضمن درج تصاویر کارکنان واحدها، امکان شناسایی نارضایتی از رفتار کارکنان بر اساس تصاویر مربوطه میسر بوده و تمامی اطلاعات مندرج بصورت سیستمی ثبت و توسط نرم افزارهای مربوطه تحلیل و پردازش می گردد.
توحیدی اظهار داشت: در راستای جلوگیری از دخل و تصرف و هر گونه تحریف در نتایج پروژه نرم افزار مربوطه با قابلیت های علمی و آماری تجهیز گردیده است.
وی با اشاره به اهمیت نظرات مشتریان سازمانی در بهبود خدمات ارائه شده، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح امکان آرشیو نظرات و داده ها و تحلیل سیستمی و اقدامات بهبود بر اساس نیازهای مراجعین سازمانی بوده که در گام اول پس از اخذ بازخوردهای لازم در سایر مناطق نیز اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام کرد: رسیدگی به درخواست های مردمی در کمترین زمان ممکن، کاهش مراجعات مردمی، افزایش کیفیت خدمات مهمترین سرفصل های اجرایی در شرکت گاز استان است.
 
نظرات شما
captcha refresh