EN
تاریخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
کد 228

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

روابط عمومی هنر مدیریت ارتباطات و مردمداری است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی هنر مدیریت ارتباطات و مردمداری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی طی دیدار با کارکنان این واحد افزود: روابط عمومی ویترین سازمان در ارتباط با مخاطبان بوده که با مکانیسم شناخت نیازهای مشتری و انعکاس و شفاف سازی عملکرد در جلب رضایت عمومی تلاش می نماید.

سیدرضا رهنمای توحیدی ضمن ارج نهادن به تلاش روابط عمومی شرکت گاز استان در اجرای امور محوله تصریح کرد: مهمترین وظیفه روابط عمومی در این شرکت، اطلاع رسانی وفرهنگ سازی در جهت کاهش حوادث ناگوار ناشی از سهل انگاری در استفاده از گاز طبیعی می باشد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی در بین مردم اظهار داشت: شناسایی تمامی عوامل دخیل در حوادث ناگوار و اطلاع رسانی جامع در این خصوص رسالت روابط عمومی در حفظ جان و مال مصرف کنندگان گاز طبیعی می باشد.