آمار بازدید
امروز:
486
ديروز:
1706
ماه:
50920
سال جاری:
876301
كل:
3756664
تاریخ : شنبه 1 تير 1398
کد 244

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

سیستم اطلاعات مکانی مهمترین بستر نگهداشت تاسیسات گازرسانی است

سیستم اطلاعات مکانی( GIS )مهمترین اقدام زیرساختی در حفظ و نگهداری از تاسیسات گازرسانی بشمار می رود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،  مدیر عامل شرکت با اعلام این مطلب گفت: پس از استقرار این سیستم در کلانشهر تبریز، هم اکنون سایر شهرهای استان اعم از مراغه و جلفا در مرحله ایجاد بانک اطلاعات مکانی قرار دارند.
سیدرضا رهنمای توحیدی ادامه داد: کاربردی و عملیاتی شدن اين نرم افزار بستر مناسبي براي ارتقای پروژه های عملیاتی و  تعمیراتی را در حوزه صنعت گاز بهمراه خواهد داشت.
وی تصریح کرد:این سیستم به عنوان بستری جهت ذخیره‌سازی، ويرايش، تجزيه و تحليل و بهنگام‌رساني اطلاعات مکاني و توصيفي و به عنوان يکي از تكنولوژي‌هاي اطلاعاتي  است که به منظور برنامه‌ریزی، بهره‌برداری و توسعه بهينه شبکه هاي گازرسانی قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به رویکردهای ویژه و اقدامات برجسته شرکت در استقرار سامانه GIS بیان داشت: ارتقای سامانه اطلاعات مکانی از حالت Windows base به Web base  و استقرار سامانه Web GIS در ادارات گاز مناطق تبریز و مراغه و همچنین لینک ارتباطی با سامانه های IPCMMS  (سامانه تعمیرات و نگهداری) و سامانه مشترکین ، یکی از دستاوردهای کلیدی شرکت گاز  استان در استقرار این سامانه می باشد.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh