آمار بازدید
امروز:
799
ديروز:
1706
ماه:
51233
سال جاری:
876614
كل:
3756977
تاریخ : شنبه 22 تير 1398
کد 254

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

میزخدمت فرآیندی مثمر ثمر در ارائه خدمات بهینه به مراجعان

میزخدمت حضوری با رسیدگی به درخواست بیش از 7 هزار مراجعه کننده در سه ماهه نخست سالجاری فرایندی مثمرثمر در ارائه خدمات بهینه بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،  مدیر عامل شرکت با اعلام این مطلب گفت:در سالجاری بیش از  7 هزار نفر با مراجعه به میزخدمت مستقر در ادارات  سطح استان از خدمات شرکت در کمترین زمان ممکن بهره مند گردیده اند.
سیدرضا رهنمای توحیدی کاهش زمان رسیدگی به امور و پرهیز از ارجاعات غیرضروری را مهمترین هدف استقرار میز خدمت در ادارات اعلام کرد و اظهار داشت: علاوه بر میز خدمت حضوری، بکارگیری میزخدمت الکترونیکی و مکانیزه سازی ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت تا حد زیادی از مراجعات مردمی کاسته و در زمان و هزینه مشترکین صرفه جویی گردیده است.
وی با اشاره به اینکه میزخدمت میتواند منجر به تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان های اداری شود اظهار داشت: هم اکنون تمامی درخواست های واصله به این مرکز ثبت و رهگیری گردیده و در صورت نارضایتی از روند رسیدگی شماره تلفن 34496441 جهت رسیدگی به شکایات مشتریان محترم اطلاع رسانی گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان به روش های اطلاع یابی از نحوه ارائه خدمات اشاره و تصریح کرد: ارتقای سایت شرکت و درج مدارک و مستندات مورد لزوم جهت ارائه خدمات، کتابچه راهنمای شرکت، پاسخگوی 3194 ، دفاتر پیشخوان ، میز خدمت حضوری و الکترونیکی مهمترین مسیرهای دستیابی و اطلاع از روند اجرای امور در شرکت گاز استان می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh