آمار بازدید
امروز:
135
ديروز:
2187
ماه:
50003
سال جاری:
875882
كل:
3754607
تاریخ : دوشنبه 24 تير 1398
کد 255

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

تحقق مسئولیت اجتماعی زمینه ساز نیل به رضایتمندی مردمی است

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، گفت: تحقق مسئولیت اجتماعی زمینه ساز نیل به رضایتمندی مردمی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،محمدعلی فتح اله زاده با اعلام این مطلب گفت: مهمترین هدف هر سازمان در فضای رقابتی ارائه مطلوبترین خدمات به مشتریان و جلب رضایت عمومی می باشد و این امر در سایه توجه ویژه به الزامات مسئولیت های اجتماعی محقق می گردد.
وی تشریح کرد: شرکت گاز استان به عنوان شرکتی با ماهیت خدمات رسانی به مردم، تلاش دارد بهینه ترین خدمت رسانی را از طریق شناسایی نیازهای ذینفعان و با تحقق رسالت شرکت مبتنی بر توزیع نعمت پاک و ایمن گاز طبیعی در بین متقاضیان و حفظ محیط زیست ایفا نموده و با عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی بیشترین رضایت  ذینفعان را کسب نماید.
فتح اله زاده ادامه داد:این شرکت خود را متعهد به رعایت قوانین ایمنی و بهداشت درباره عموم کارکنان و ذینفعان دانسته و با برنامه ریزی و نظارت مستمر برای عملکرد مسئولانه در تمامی فرآیندهای اجرایی پایبند می باشد.
رئیس روابط عمومی شرکت در توضیح برنامه های اجرایی در حوزه مسئولیت های اجتماعی اعلام کرد: توجه ویژه به جوامع محلی و تلاش برای ارتقا و اعتلای فرهنگ صحیح مصرف گاز طبیعی و کاهش حوادث ناگوار، ترغیب صنایع عمده به استفاده از نعمت پاک گاز طبیعی جهت کاهش آلایندگی های زیست محیطی و تعامل های بین سازمانی در بهبود خدمت رسانی به مردم  از اولویت های اجرایی این واحد خواهد بود.
 
 
نظرات شما
captcha refresh