آمار بازدید
امروز:
522
ديروز:
1897
ماه:
42014
سال جاری:
871427
كل:
3741635
تاریخ : يکشنبه 13 مرداد 1398
کد 263

مدیرعامل شرکت ملّی گاز ایران:

صنعت گاز کشور مهمترین مصداق توسعه عدالت در کشور است

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در افتتاحیه پروژه های آذربایجان شرقی در جریان سفر ریاست جمهوری گفت: صنعت گاز کشور مهمترین مصداق توسعه عدالت در کشور است.
مهندس تربتی در آیین افتتاح پروژه خط انتقال 16 اهر- ورزقان منشعب از خط صادراتی ارمنستان افزود: انقلاب اسلامی رویکردی مبتنی بر نظام اسلامی و احکام قرآنی بوده و مردمداری از طریق توزیع عادلانه رفاه و عدالت در کشور مهمترین دستاورد آن می باشد.
وی با اشاره به اینکه صنعت گاز از برکات انقلاب اسلامی است، ادامه داد: توسعه گاز در کشور پس از انقلاب اسلامی با سرعت بسیار چشمگیری در حال اجرا بوده و آمار بهره مندی شهرها و دورافتاده ترین روستاهای کشور به این موضوع اذعان دارد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، گاز را مطالبه مردمی دانست و تصریح کرد: خدای متعال را شاکریم که به برکت این نظام اسلامی، توفیق توزیع این نعمت پاک الهی در بین همه اقشار جامعه فراهم گردیده است.
توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن خوشآمدگویی به ریاست محترم جمهوری و مسئولین شرکت ملی گاز ایران گفت: گاز از اعماق دریا استخراج و با طی چندین کیلومترخط گاز زیر دریا و پس از پالایش از طریق خطوط انتقال گاز در اقصی نقاط کشور توزیع گردیده و این پروسه مهم مرهون تلاش شبانه روزی و صادقانه دلیرمردان صنعت گاز است.
 
نظرات شما
captcha refresh