آمار بازدید
امروز:
1649
ديروز:
2187
ماه:
51517
سال جاری:
877396
كل:
3756121
تاریخ : دوشنبه 8 مهر 1398
کد 293

نحوه رسیدگی به درخواست های مردمی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مورد ارزیابی قرار گرفت

نحوه رسیدگی به درخواست های مردمی توسط امور بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملّی گاز ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: این ارزیابی به مدت یک هفته و با حضور بازرس اعزامی شرکت ملّی گاز ایران از ادارات تابعه و مشاهدات حضور ی و اخذ مستندات مربوطه انجام گردیده است.
رئیس روابط عمومی این شرکت در توضیح فرآیند رسیدگی به درخواست ها و انتقادات مردمی در شرکت گاز استان افزود: این شرکت بر اساس الزامات استاندارد ایزو 10002 نسبت به استقرار سیستمی نظام مند در راستای رسیدگی به درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات مردمی اقدام نموده و در بهبود این روند نسبت به مکانیزه نمودن روند رسیدگی به درخواست ها، ارائه کد رهگیری و پاسخگویی  در کمترین زمان ممکن اقدام نموده است.
مهندس قنبری تصریح کرد: علاوه بر مراجعات حضوری از طریق میز خدمت،دیدار عمومی مدیرعامل شرکت، پست الکترونیک مدیرعامل، سامانه 3194، سایت شرکت و شماره تماس مستقیم واحد روابط عمومی 34424406 از جمله کانال های دریافت و رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات مردمی می باشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز اظهار داشت: رسیدگی بموقع به انتقادات ذینفعان شرکت از مطالبات مردمی بوده و واحد روابط عمومی شرکت گاز به عنوان مرجع رسیدگی کننده به درخواست ها،آماده دریافت و پاسخگویی شفاف به مخاطبین محترم می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh