آمار بازدید
امروز:
169
ديروز:
1094
ماه:
32999
سال جاری:
874544
كل:
3708175
تاریخ : چهارشنبه 17 مهر 1398
کد 294

به مناسبت هفته دفاع مقدس

رزمندگان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند

به مناسبت هفته دفاع مقدس، رزمندگان شاغل در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در جمع صمیمی رزمندگان با ارج نهادن به از خودگذشتگی های این عزیزان در 8 سال دفاع مقدس و همچنین در عرصه کار و تلاش جهادی گفت: این عزیزان ثابت نموده اند که علاوه بر 8 سال ایثار و فداکاری که جان خود را در طبق اخلاص قرار داده بوده اند، هم اکنون نیز در عرصه کار، جزو همکاران ساعی و تلاشگر شرکت در خدمت رسانی صادقانه به مردم می باشند.
سید رضا رهنمای توحیدی افزود: رزمندگان شاغل الگوی عملی برای سایر همکاران در صداقت، پایبندی به اصول و پشتکار و از خودگذشتگی می باشند.
وی در بیان اهمیت 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: همانگونه که انقلاب اسلامی تفکرات دینی مردم را احیا نمود، دفاع مقدس نیز برتری ایمان راسخ را بر مهمترین تجهیزات نظامی استکبار به منصه ظهور رساند که رزمندگان با دستی خالی ولی قلبی آکنده از ایمان و از خودگذشتگی و تکیه بر ذهنی فعال و پویا ، انقلاب اسلامی را به نسل امروز ارزانی نمودند.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی اظهار داشت: اکنون نیز باید با همان تفکر دینی 8 سال دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه های سربار، فتنه های استکبار را دفع نموده و با فرهنگ سازی و انسجام و وحدت، حامی انقلاب اسلامی و دستمایه های شهیدان و رزمندگان باشیم.
 
 
نظرات شما
captcha refresh