آمار بازدید
امروز:
1045
ديروز:
2187
ماه:
50913
سال جاری:
876792
كل:
3755517
تاریخ : چهارشنبه 1 آبان 1398
کد 310

همزمان با شروع فصول سرد سال

ایستگاه های مشاوره ایمنی و مصرف بهینه گاز در سراسر استان در حال برگزاری است

همزمان با شروع فصول سرد سال، ایستگاه های مشاوره ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی، در سراسر نقاط استان در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،غلامرضا قنبری با اعلام این خبر گفت: ایستگاه های مشاوره ایمنی، هر ساله با هدف ارتباط چهره به چهره با مشترکین گاز طبیعی و انتقال مفاهیم ایمنی و مصرف بهینه، همزمان با شروع فصول سرد سال و بکارگیری وسایل گازسوز در مناطق پرتردد کلانشهر تبریز و سایر شهرستان های استان برگزار می گردد.
وی با اشاره به افزایش حوادث ناگوار ناشی از گاز طبیعی ادامه داد: حوادث صرفاً بدلیل سهل انگاری مشترکین در رعایت نکات ایمنی بوقوع پیوسته و متأسفانه علیرغم تأکید موکد و مستمر این نکات توسط شرکت گاز استان، کماکان شاهد بروز حادثه های تلخ می باشیم.
قنبری با اشاره به اهمیت ایستگاه های مشاوره در نهادینه سازی فرهنگ بکارگیری صحیح گاز طبیعی تصریح کرد: حضور مردم در این ایستگاه ها و اخذ مشاوره از کارشناسان امر و بکارگیری نکات ایمنی، ضامن سلامتی و حفظ جان هم استانی های عزیز خواهد بود.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز اظهار داشت: این ایستگاه ها به مدت یک هفته در استان دایر بوده و هم استانی های عزیز علاوه بر بهره مندی از مشاوره های ارائه شده در این ایستگاه ها، می توانند از طریق راهکارهای معرفی شده در محل ایستگاه، با ارائه، نظرات و پیشنهادات سازنده خود همیار این شرکت در خدمت رسانی بهینه به مردم باشند.
 
نظرات شما
captcha refresh