آمار بازدید
امروز:
37
ديروز:
1075
ماه:
50378
سال جاری:
875704
كل:
3757290
تاریخ : دوشنبه 16 مهر 1397
کد 94

به منظور افزایش همکاری های مشترک انجام گرفت:

دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان با رئیس سازمان نظام مهندسی استان آذربايجان شرقي

در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان با رئیس سازمان نظام مهندسی استان زمینه های اجرا و نظارت بر سیستم لوله کشی داخلی مصرف کنندگان گاز طبیعی و همچنین ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در این دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان گفت : مسئولیت های اجتماعی دو سازمان ایجاب می کند همکاری های مشترک در راستای کاهش حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی افزایش یابد.
 
سیدرضا رهنمای توحیدی ضمن تشکر از همکاری آن سازمان با شرکت گاز و تعامل طرفین در زمینه های طراحی ، اجرا و نظارت بر سیستم لوله كشي داخلی منازل مشترکین تأکید و افزود : امیدواریم در سایه این همکاری های فنی و مهندسی بتوانیم درکاهش حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی سهیم باشیم.
در این دیدار مهندس طوماری رئیس سازمان نظام مهندسی نیز با اشاره به نزدیکی فصل سرما و احتمال افزایش حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی ، تأکید کرد :اين سازمان آمادگي دارد با مشارکت شرکت گاز استان در خصوص فرهنگ سازی مصرف بهينه وايمن از گاز اقدام نمايد تا إنشاءالله شاهد كاهش حوادث باشيم.
در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر اجرای دقیق و رعايت مبحث 17 مقررات ملي ساختمان بر برگزاری همایش های آموزشی در جهت کاهش حوادث و مصرف بهینه وهمچنین بازآموزی برای مهندسین ناظر اعلام آمادگی کردند.
 
نظرات شما
captcha refresh