آمار بازدید
امروز:
971
ديروز:
1168
ماه:
33814
سال جاری:
876254
كل:
3707883
تاریخ : چهارشنبه 18 مهر 1397
کد 95

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خبر داد :

ایستگا ه های مشاوره مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی در 85 نقطه استان برپا می شود

ایستگاه های مشاوره مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی از  با هدف اطلاع رسانی مدیرت مصرف  و رعایت نکات ایمنی از 21 مهره ماه به مدت یک هفته در سراسر استان  برپا می شود
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان با اعلام این مطلب  گفت : طبق روال سنوات گذشته وبا آغاز  فصول سرد سال ايستگاه هاي مشاوره ايمني و مصرف بهينه  با هدف اطلاع رساني مخاطرات گاز طبيعي درصورت عدم استفاده صحیح از نعمت گاز طبیعی  ومدیریت مصرف  در 85 نقطه از مراکز پردد استان  برگزار می گردد.
محمدعلی فتح اله زاده در تشریح اهداف برگزاری ایستگاهها  اظهار داشت : ایستگاه های مشاوره ای این شرکت به منظور ارائه اطلاعات و مشاوره هاي لازم  به مشترکین در خصوص نحوه استفاده ایمن و راه های درست مصرف بهینه گاز طبیعی توسط کارشناسان مجرب شرکت گاز استان وبصورت چهره به چهره وبا توزیع اقلام اطلاع رسانی شامل بروشورها  وپرسشنامه چک لیست کنترل وسایل گاز سوز و.. از روز شنبه مورخ21مهر ماه به مدت یک هفته در 85 نقطه پرتردد کلانشهر تبریز وشهرستانهای استان برگزار  خواهد شد.
سخنگوی شرکت گاز استان با بیان اینکه بررسی و تحلیل حوادث گاز طبیعی نشان می دهد بیشترین حوادث گاز گرفتگی در اولین افت محسوس دما رخ می دهد افزود :  مشترکین گاز طبیعی قبل از راه اندازی وسایل گرمایشی از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل نموده و بعد از راه اندازی وسایل گرمایشی از محکم شدن بست شیلنگ متصل به وسیله گاز سوز اطمینان حاصل نموده و در پشت بام برای سهولت تخلیه محصولات احتراقی از کلاهک H شکل استفاده نمایند.
وی با شاره به اینکه این ایستگاهها بمدت یک هفته آماده پاسخگویی  و راهنمایی مردم در خصوص مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی خواهد بود از عموم مصرف کنندگان گاز طبیعی درخواست نمود : در صورت داشتن هرگونه سوال به ایستگاه های مشاوره  مراجعه و از راهنمایی های کارشناسان بهره مند گردیده و با ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات ولی نعمتان خود در شرکت گاز را در ارائه و ارتقاي خدمات كمی و كيفی به همشهریان یاری نمایند.
رئیس روابط عمومی شرکت در خاتمه ابراز امیدواری نمود با رعایت نکات ایمنی از سوی مشترکین و مشارکت وهمراهی مردم شاهد کاهش حوادث ناشی از گاز طبیعی در زمستان امسال باشیم .
 
 
نظرات شما
captcha refresh