EN

اهداف شرکت


 بيانيه مأموريت شرکت:

شرکت گاز استان آذربايجان شرقي (سهامي خاص) بعنوان يکي از شرکتهاي زيرمجموعه شركت ملي گاز ايران درزمينه ارايه خدمات توزيع پايدار و ايمن گاز طبيعي و جايگزيني اقتصادي انرژي پاک گاز باساير سوختهاي فسيلي، ازطريق طراحي، اجرا، بهره برداري و نگهداري پروژه هاي گازرساني بمنظور پاسخ به نيازهاي متقاضيان و مشترکين از جمله بخشهاي خانگي، عمومي و صنعتي استان آذربايجان شرقي درچارچوب دريافت، توزيع، فروش  و حق العمل کاري عمليات با پايبندي به قوانين و استانداردهاي مرجع، و تکيه بر توانمندي و تخصص کارکنان خبره و متعهد و زنجيره تامين توانمند فعاليت  مي نمايد.
بيانيه چشم انداز شرکت :
برترين شرکت خدماتي استان و يکي از سه شرکت برتر گاز استاني کشور تاسال 1404 با تمرکز براهداف کلان زير:
  • ب يشترين سهم  جايگزيني گاز طبيعي با ساير سوختهاي فسيلي
  • ر شد سطح کيفيت خدمات توزيع گاز طبيعي به مشتريان
  • ت وسعه پايدار فرهنگ مصرف بهينه و ايمن گاز طبيعي
  • ر شد مستمر بهره وري عمليات شرکت
  • ي کي از  شرکتهاي برتر خدماتي استان و کشور
  • ن وآوري در ارايه خدمات و فناوري هاي گازرساني
(براي سنجش ميزان تحقق هريک از اين اهداف کلان شاخصهاي کليدي عملکرد در داشبورد مديريت  تعريف شده و پايش مي شوند)


بيانيه ارزشهاي سازماني:

ارزشهاي بنيادين:
  • زيست‌محيطي: رعايت استانداردها و الزامات زيست‌محيطي در توسعه و نگهداري.
  • بهداشت و ايمني: جديت در ايجاد و  حفظ شرايط محيط كار  ايمن  و بهداشتي.
  • احترام متقابل: احترام به شخصيت ، اعتقاد و کار يکديگر عليرغم اختلاف نظر احتمالي.
  • روابط انساني: تكريم كاركنان به عنوان عامل اصلي توسعه و رشد و رعايت كرامت انساني.
  • هماهنگي:  درك و ايجاد هماهنگي بين فعاليتهاي فردي  با فعاليتهاي بخشي و سازماني.
  • پشتکار : سعي و تلاش بي وقفه و مبارزه با نااميدي و يأس در انجام کارها تا سرمنزل مقصود.
  • درستکاري و صداقت: دوري از پنهان كاري و ناراستي حتي در شرايط فشار و پاسخگويي شفاف به ابهامات.
  • تعهد کاري:  متعهد بودن نسبت به انجام صحيح فعاليتها و برنامه ها و وظيفه‌شناسي در اتمام امور محوله.
  • وقت شناسي: ارزش قايل شدن به زمان و  انجام وظايف محوله با سرعت عمل مناسب در زمان تعيين شده.
  • مسئوليت اجتماعي: تعهد عملي به رعايت منافع بلند مدت جامعه بزرگتر و تلاش براي بهبود وجهه شركت نزد جامعه.
  •  همکاري و همياري: کارگروهي هدفمند در انجام وظايف محوله،داشتن روحيه همکاري و همدلي و دلجويي از همکاران.
  • حفظ سلامت روانيتعادل کار و زندگي، مهار فشارهاي رواني، تفريح درکنار کار کردن، نگرش مثبت ذهني  و اشتياق.
  •  
  1. ارزشهاي كسب و كار:
  • بهبود كيفيت: تاكيد بر درك و ارزيابي و بهبود مستمركيفيت خدمات و محصولات.
  • قانون ‌مداري: رعايت كامل الزامات قانوني و حكومتي و پاسخگويي و شفاف سازي عملكرد.
  • مشتري‌مداري: سرلوحه ‌قراردادن نيازهاي مشتريان و متقاضيان و ارتباط مؤثر با كليه آن‌ها.
  • رقابت سالم: رعايت اصول اخلاقي و حرفه‌اي در تعامل و مقايسه با شرکت هاي خدماتي مشابه.
  • وفاداري:  روحيه تعلق خاطر داشتن نسبت به سازمان و وفاداري و عدم ترک كار حتي در شرايط سخت.
  • نوآوري: تفکر منطقي و يافتن راههاي تازه انجام کارها با خلاقيت و يادگيري و آموختن تجارب و دانش جديد.
  • توسعه شراكتها:  تعامل و هم افزايي با ساير سازمانهاي اجرايي و تفاهم و همكاري براي نيل به اهداف سازماني
  • صاحبان سهام: تلاش براي تحقق حقوق و انتظارات صاحبان سهام شرکت و پاسخگويي و جلب رضايت‌مندي ايشان.
سودآوري شرکت:اعمال تفكر اقتصادي و مديريت بهينه هزينه ها و رشد درآمدهاي شرکت با تلاش بيشتر و سخت کوشي