صفحه اصلی     پیوندها     پست الکترونیک     نقشه سایت   چهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 12:01   
  تازه ترین اخبار:  
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2803یکشنبه، 22 بهمن 1396 - 15:47
مدیر عامل شرکت گاز استان در مراسم تجلیل إز برگزیدگان طرح تکریم :
بقای سازمان ها در گرو تکریم ارباب رجوع است
طی مراسمی از ادارات برتر و برگزیدگان طرح تکریم شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل اعضاء هیات مدیره وهیئت رئیسه و اعضای کارگروه طرح تکریم ارباب رجوع شرکت در سالن کنفرانس این شرکت تجلیل بعمل آمد.
  
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تقدیر از تلاش های مستمر مجموعه کارکنان شرکت افزود : تحقق و دستیابی به برنامه های پیش بینی شده و وظایف محوله در راستای رسیدن به اهداف سازمانی در گرو پشتکار، همدلی و هم افزایی و خدمت بی منت به ارباب رجوع می باشد  . 
سیدرضا توحیدی افزود : تکریم ارباب رجوع  از مهمترین شاخصه های مورد بقای سازمان ها محسوب شده و طرح تکریم ارباب رجوع می تواند به عنوان بخشی از فرهنگ سازمانی  در اهداف سازمان اثر گذار باشد.
 وی حفظ کرامت انسانی و انجام صادقانه خدمت برای ارباب رجوع و داشتن حسن رفتار در برخورد با ارباب رجوع و رعایت دقیق  قوانین و مقررات در انجام امورات جاری مراجعین را مورد تاکید قرار دادند
مدیر عامل شرکت گاز استان به سه  فاکتور مهم صحت ، سرعت و دقت در ارائه خدمات بهینه به مردم اشاره و افزود: بایستی با تغییر فرایندها در کوتاه ترین زمان به مردم ارائه خدمات دهیم. 
وی نظر سنجی  از مردم را ضرورت دانستند واظهار داشتند: بایستی ضمن نظر سنجی از مردم همسو با نیاز آنها نسبت به ارائه خدمات پرداخت.  
همچنین در این مراسم، رئیس روابط عمومی و دبیر طرح تکریم به بیان نکاتی درخصوص طرح تکریم ارباب رجوع پرداخت و بر اهمیت مدیریت رسیدگی به شکایات شرکت در جهت بهبود و اصلاح فرایندهای کاری به منظور ارتقای رضایتمندی مشترکین تاکید کرد.
وی افزود : منتخبین ادارات برتر  در زمینه سنجش میزان رضایت بر hساس نتایج و تحلیل موسسه تحقیقاتی دانشگاه تبریر بوده و همچنین ارزیابی کارکنان برتر بر اساس فرم ارزیابی شاخص های طرح تکریم  از سوی روسای واحدها و کمیته طرح تکریم بوده اند. 
در پایان این مراسم به ادارات برتر و برگزیدگان و بازرسان طرح تکریم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود توسط مدیرعامل  اهدا گردید.
   
  

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
 کد امنیتی:
 
 آخرین مطالب سایت
  آگهی فراخوان مناقصه 5 - 97
  آگهی فراخوان مناقصه 4 - 97
  روابط عمومی ویترین شرکت در ارتباط موثر با مخاطبان سازمانی است
  ارتقای مهارت های کنتورخوانی با برگزاری دوره آموزشی در شرکت گاز استان
  کاهش 13 درصدی تعداد حوادث مصرف کنندگان گاز طبیعی
  اجرای دور سوم ارزیابی سبک رهبری با بازخورد 360 درجه در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
  برگزاری جشن تکلیف فرزندان خانواده بزرگ شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
  برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و نهج البلاغه در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
  آگهی فراخوان مناقصه 3 - 97
  معلم، معمار اندیشه و تربیت کننده نسل آینده کشور است
  شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در تعمیرات سیستم ابزار دقیق خودکفا شد
  برگزاری جشن نیمه شعبان در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
  ارائه خدمات شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از طریق 229 دفتر پیشخوان دولت
  افزایش 22 درصدی گاز تحویلی به نیروگاه های استان آذربایجان شرقی
  گازرسانی به 252 روستای استان آذربایجان شرقی با شتاب رو به رشدی در حال اجراست
  پژوهش مهمترین ابزار دانش محوری در سازمان است
  جانبازی مدال افتخار وفاداری به نظام و انقلاب است
  حمایت از تولید داخلی زمینه ساز رونق اقتصادی استان است
  افزایش سه میلیون مترمکعبی مصرف گاز طبیعی در 24 ساعت گذشته
  مقاوم سازی شبکه های توزیع گاز، ضرورتی برای حفظ سرمایه ملی کشور
ادامه آخرین مطالب سایت
 
 
 
::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
آدرس: تبریز حدفاصل چهارراه لاله و رسالت - ساختمان مرکزی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
تلفن: 9- 04134448081 فاکس: 04134432386
info@nigc-eazar.ir
پشتیبانی توسط: گروه نرم افزاری فکا