مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از آمادگی این شرکت برای رویارویی بفصل سرد سال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شركت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر عامل شرکت گاز استان در جلسه هماهنگی امور جاری شرکت و آمادگی برای خدمات رسانی مطلوب به مشترکین در فصل سرد سال که باحضور اعضای هیأت رئیسه ، رؤسای ادارات گازرسانی و واحدهای ستادی شركت گاز استان آذربایجان شرقی در محل سالن كنفرانس این شرکت برگزار شد گفت : پیشبینیهای لازم و تدابیر مورد نیاز بهطور کامل برای ورود به فصل سرد سال در نظر گرفته شده و تعمیرات لازم سالانه در ایستگاهها، تأسیسات و شبکههای گازرسانی انجام گرفته و نیروهای عملیاتی ، تعمیرات و امداد در آمادگی کامل قرار دارند.
سیدرضا توحیدی رضایت مشترکین را کلید موفقیت هر سازمان دانست و افزود: شرکت گاز استان بدلیل ماهیت کاری وظایف محوله از جمله سازمان هایی است که بیشترین ارتباط با مردم را دارد لذا رضایتمندی مشترکین و جلب رضایت ارباب رجوع و ارایه خدمت بی منت به مردم بویژه در فصل سرد سال از اولویت های مهم این شرکت می باشد که همگی بایستی به آن عمل کنیم .
وی تصریح کرد : مسؤولیت های اجتماعی شرکت ایجاب می کند در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی مصرف گاز طبیعی و کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی اجرای برنامه های فرهنگ سازی در سطح استان همانند گذشته تداوم یابد.
مدیر عامل شرکت گاز با درخواست اینکه مشترکین گاز طبیعی با مدیریت مصرف در طول زمستان خصوصاً در اوج مصرف علاوه بر صرفه اقتصادی خانوار این شرکت را در ارائه خدمت مطلوب و تدوام پایدار گاز یاری نمایند افزود: اگر هر مشترک بتواند فقط به میزان یک متر مکعب در شبانه روز صرفه جویی نماید حدود 1.5میلیون مترگاز صرفه جویی خواهد شد .
وی در خاتمه افزود : مشترکین در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از افت فشار ، قطعی گاز، حوادث و . . . در اسرع وقت با مرکز پیام این شرکت به شماره تلفن 194تماس حاصل نموده تا همکاران این شرکت در اولین فرصت نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند .