آمار بازدید
امروز:
480
ديروز:
1203
ماه:
38158
سال جاری:
882506
كل:
3699195
تاریخ : دوشنبه 6 تير 1401
کد 1000

دستاورد سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی:

اجرای رایگان لوله کشی گاز داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی

از برکات سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی، تصویب اجرای رایگان لوله کشی گاز داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی، سرپرست شرکت گاز استان با اعلام این خبر گفت: این مصوبه در راستای ادای مسؤولیت اجتماعی شرکت ملّی گاز ایران و با هدف ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته و رفع محرومیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی اجرایی می شود.
وی در این خصوص توضیح داد: اجرای این مصوبه، ضرورت هماهنگی تنگاتنگ کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را با این شرکت در ثبت اطلاعات مشمولین طرح و سایر اقدامات قانونی و اداری لازم را می طلبد.
 
کمالی با اشاره به اقدامات اجرایی از زمان ابلاغ مصوبه مربوطه، تصریح کرد: تا کنون اطلاعات مددجویان مشمول طرح که توسط سازمان بهزیستی و کمیته امداد ارائه شده در سامانه جامع مشترکین گاز ثبت شده و با توجه به لزوم رفع نقص و مغایرت اطلاعات مربوط به تعداد اندکی از این مشمولین، به زودی و پس از اتمام ثبت سیستمی اطلاعات، نسبت به عقد تفاهم نامه همکاری و اجرایی نمودن مصوبه، اقدام خواهد شد.
 
نظرات شما
captcha refresh