آمار بازدید
امروز:
370
ديروز:
1203
ماه:
38048
سال جاری:
882396
كل:
3699085
تاریخ : سه شنبه 7 تير 1401
کد 1001

سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

ثبت یک میلیون و 30 هزار ساعت کار بدون حادثه در سه ماهه اول سال

در سه ماهه اول سال جاری، حدود یک میلیون و 30 هزار ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ثبت گردیده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی با اعلام اینکه در حوزه ایمنی، اقدامات موثری انجام یافته، گفت: نیل به اهداف ایمنی در شرکت، ناشی از استقرار و اجرای دقیق نظام HSE_MS می باشد.
وی ادامه داد: التزام همگانی به قواعد و مقررات و رعایت اصول و الزامات ایمنی، دقت و مسؤولیت پذیری کارکنان از عوامل دخیل در بهبود شاخص های HSE و ثبت ساعات کار بدون حادثه در شرکت گاز استان می باشد.
کمالی با اشاره به اینکه استقرار فرهنگ ایمنی، منجر به ایجاد محیط کاری امن و بدور از هرگونه تهدیدات جانی و مالی برای کارکنان و ذی نفعان شرکت گردیده و افزایش بهره وری و دستیابی به اهداف سازمانی را آسانتر می سازد، اظهار داشت: بازديد دوره اي از وضعيت ايمني و آتش نشاني تاسيسات و ادارات گاز استان، پايش و كنترل نظام پروانه هاي كار، انجام بوسنجي از تاسیسات گازرساني، شناسايي مخاطرات و ارزيابي ريسك هاي ايمني و تهيه و توزيع تجهيزات حفاظت فردي مطابق با دستورالعمل های فنی و ایمنی، برگزاری دوره های آموزشی مرتبط و... بخشی از اقدامات مهم شرکت در تحقق اهداف کار بدون حادثه می باشد.
سرپرست شرکت گاز استان  با اشاره به روند افزایشی آمار کار بدون حادثه در سه ماهه اول سال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، به برنامه هاي سال جديد در راستاي ارتقاء و بهبود وضعيت ايمني اشاره و تصریح کرد: افزايش تعداد جلسات کنترلی، دوره هاي آموزشي ايمني و آتش نشاني با جامعه آماري گسترده تر و بارگذاري اطلاعات مربوط به تجهيزات اطفاء حريق و سيستم هاي اعلام حريق در راستاي سيستمي نمودن تعمير و نگهداشت اين تجهيزات، علاوه بر سایر دستورالعمل های اجرایی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
 
نظرات شما
captcha refresh