آمار بازدید
امروز:
971
ديروز:
1168
ماه:
33814
سال جاری:
876254
كل:
3707883
تاریخ : دوشنبه 13 تير 1401
کد 1006

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

علمک های بلااستفاده گاز جمع آوری می شوند

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از جمع آوری علمک های بلااستفاده و معلّق گاز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، خسرو آریان پور در توضیح این مطلب گفت: امسال جمع آوری علمک های بدون استفاده و معلّق گاز به صورت ویژه در دستورکار شرکت قرار گرفته است.
وی افزود: جمع آوری علمک های بدون استفاده، علاوه بر ایجاد امکان بکارگیری تأسیسات گاز در مناطق مورد نیاز، حفظ سرمایه های ملی کشور را بدنبال داشته و از سوء استفاده های احتمالی و هدررفت گاز طبیعی نیز جلوگیری می نماید.
آریان پورتصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 73 علمک بدون استفاده و معلّق در سطح استان جمع آوری شده است.
وی ادامه داد: در اثر تخریب و بازسازی برخی از خانه های مسکونی و یا ایجاد تغییرات در بافت شهرها و اجرای طرح های شهرداری، برخی از علمک های گاز به صورت معلّق در سطح خیابان ها  و معابر باقی مانده که این امر زمینه بروز خطر و وقوع حوادث را محتمل می نماید؛ لذا جمع آوری این علمک ها نیز به صورت ویژه در دستور کار ویژه اقدامات تعمیراتی و عملیاتی حوزه بهره برداری قرار دارد.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان اظهار داشت: ارائه گزارشات مردمی همواره همیار این شرکت در خدمت رسانی مطلوب و حذف عوامل خطرآفرین برای هم استانی های عزیز بوده است؛ لذا از مردم فهیم استان تقاضا دارد درصورت مشاهده هرگونه علمک بلااستفاده و یا معلّق در سطح خیابان ها و معابر که ایمنی مردم را با مخاطره روبرو می سازد، ضمن تماس با شماره تلفن 194 مرکز امداد مکانیزه، نیروهای امدادی گاز را مطلع نمایند.
 
نظرات شما
captcha refresh