آمار بازدید
امروز:
948
ديروز:
1168
ماه:
33791
سال جاری:
876231
كل:
3707860
تاریخ : شنبه 1 مرداد 1401
کد 1015

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

ظرفیت ایستگاه های گازرسانی شهرستان جلفا به 130 هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد

امسال با اتمام راه اندازی ایستگاه CGS جدید قره برون، ظرفیت ایستگاه های گازرسانی شهرستان جلفا به 130 هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر بهره برداری این شرکت ضمن بازدید از پروژه های گازرسانی شهرستان و بررسی چالش های اجرایی گفت: پروژه ایستگاه CGS  قره برون با ظرفیت 50 هزار مترمکعب در ساعت در حال راه اندازی بوده که با تداوم روند اجرایی تا هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
خسرو آریان پور افزود: راه اندازی این ایستگاه، نقش مهمی در تعادل شبکه گازرسانی و افزایش ظرفیت مصرف مشترکین گاز در تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان را فراهم خواهد کرد.
وی همچنین از راه اندازی ایستگاه جدید TBS در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ایستگاه سیلگرد با ظرفیت 10 هزار مترمکعب در ساعت جایگزین ایستگاه فعلی با ظرفیت 2 هزار و500 متر مکعب در ساعت خواهد بود.
آریان پور با اشاره به ظرفیت سازی های صورت گرفته تصریح کرد: با توجه به اتمام گازرسانی به شهرها و روستاهای بالای 20 خانوار در این شهرستان، اولویت گازرسانی در راستای سیاست های حمایت از بخش تولید و صنعت بوده که این ظرفیت سازی ها زمینه جذب مشترکین این بخش را فراهم خواهد کرد.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: هم اکنون شهرستان جلفا دارای 25 هزار و 340 مشترک شهری و 8 هزار و 900 مشترک روستایی می باشد.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh