آمار بازدید
امروز:
651
ديروز:
1706
ماه:
51085
سال جاری:
876466
كل:
3756829
تاریخ : سه شنبه 25 مرداد 1401
کد 1039

درراستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز:

انعقاد تفاهم ‌نامه مشترک فی‌‍ ما بین شرکت گاز وستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی

شرکت گازاستان آذربایجان شرقی با ستاد اقامه نماز استان به منظور بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات موجود در جهت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
        به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی مدیر عامل این شرکت ضمن تسلیت ایام محرم، با بیان اینکه اصل جریان عاشورا پیوندجامعه بشری با خداوند متعال است ونماز اول وقت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در ظهر عاشورا در زیر تیرباران دشمن، عشق بی نظیرآن حضرت به عبادت و بندگی را نشان داد و اهمیت آن را برای همیشه تاریخ ثبت کرد.
کمالی افزود: بازدید دوره ای از نمازخانه های ادارات تابعه در تبریز و شهرستان ها، ساماندهی فضای نمازخانه ها بر اساس چک لیست های مربوطه، برگزاری نماز جماعت در ادارات در چارچوب دستورالعمل های بهداشتی ایام کرونا و متناسب با وضعیت همه گیری بیماری و براساس ابلاغ کمیته بحران استانداری و شیوه نامه های ارسالی شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران، برگزاری جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان شرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی، تقدیر از خادمین نماز و فعالان عرصه فرهنگی و مذهبی،  برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی برای کارکنان و اعضای خانواده ایشان، برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای انتقال و تبلیغ فرهنگ نماز با بهره گیری از دانش اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در قالب سخنرانی و... نظرسنجی میزان رضایت از عملکرد و تعاملات شورای اقامه نماز شرکت در اجرای برنامه ها، نظارت بر حسن اجرای مصوبات و شیوه نامه های مربوطه و... بخشی از اقدامات اجرایی در حوزه اقامه نماز شرکت گاز استان می باشد.
حجت الاسلام مجید آقاجانی، مدیرستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان ضمن تشریح مفادتفاهم‌نامه، به مواردی همچون بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به اجلاس ۲۷ نماز، راهبردهای مدیریتی - آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی گفت: این برنامه‌ها در شرکت گاز استان، قابلیت اجرا داشته و در نهایت مورد پیگیری، نظارت و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
همچنین در این نشست، حجج الاسلام صابر و بابایی به عنوان کارشناسان فرهنگی و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
در پايان اين نشست؛ تفاهم‌نامه برنامه‌هاي مصوب دوسالانه ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به امضاي مهندس نادر کمالی و حجت الاسلام مجید آقاجانی رسيد.
نظرات شما
captcha refresh