آمار بازدید
امروز:
1203
ديروز:
1665
ماه:
45392
سال جاری:
868666
كل:
3878448
تاریخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401
کد 1045

در نشست خبری مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اصحاب رسانه بیان شد:

تعامل سازنده با اصحاب قلم و رسانه زمینه ساز توسعه مسؤولیت اجتماعی است

نشست خبری مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اصحاب قلم و رسانه، در اول شهریور ماه، همزمان با آغازین روز هفته دولت با موضوع اطلاع رسانی پروژه های هفته دولت و ارتقای مسؤولیت های اجتماعی در حوزه ایمنی گاز طبیعی در سالن کنفرانس اداره مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در این نشست صمیمی ضمن تشکر و قدردانی  از همراهی اصحاب قلم و رسانه به عنوان روشنگران مسیر آگاهی و علم در جامعه گفت: تعاملات سازنده اصحاب قلم، همواره منشأ خیر در شفاف سازی عملکرد و تنویر افکار عمومی بوده است.
وی عمل به مسؤولیت اجتماعی ترویج فرهنگ بهینه و ایمن از گاز طبیعی را وظیفه همگانی و بالاخص دست اندرکاران قلم و آگاهی در جامعه دانست و ادامه داد: امسال با یاری اصحاب قلم با تمام توان در کاهش حوادث ناشی از سهل انگاری مردم در بکارگیری گاز طبیعی تلاش خواهیم کرد.
کمالی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان در حوزه گازرسانی افزود:   هم اکنون 100 درصد خانوار شهری و 98/28 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که با به ثمر رسیدن پروژه های گازرسانی در هفته دولت و سایر پروژه های در دست اجرا، بهره مندی روستایی به 99 درصدافزایش خواهد یافت.
وی توضیح داد: در هفته دولت امسال، 80 روستا گازدار شده و عملیات اجرایی در 24 روستا آغاز می شود، همچنین امسال شاهد افتتاح دو پروژه عملیاتی شامل  خط تغذیه 16 اینچ هشترود به مراغه به طول 17 کیلومتر و جابجایی محل ایستگاه CGS مرند خواهیم بود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در حوزه گازرسانی به بخش های صنعتی اظهار داشت: هم اکنون 10 هزار مشترک صنعتی تحت پوشش گاز طبیعی بوده و 21 درصد مصارف گاز در استان به بخش صنعتی اختصاص دارد.
لازم به ذکر است در این نشست صمیمی علاوه بر پرسش و پاسخ و درخواست همکاری بیش از پیش اصحاب قلم و رسانه در اطلاع رسانی ، فرم های نظرخواهی به منظور ارتقای ارتباطات در حوزه مسؤولیت اجتماعی اخذ شد تا پس از بررسی ملاک عمل قرار گیرد.

 






 
نظرات شما
captcha refresh