آمار بازدید
امروز:
48
ديروز:
1254
ماه:
43769
سال جاری:
867214
كل:
3878547
تاریخ : يکشنبه 6 شهريور 1401
کد 1049

در تداوم پروژه های گازرسانی هفته دولت در استان آذربایجان شرقی:

پروژه راه اندازی ایستگاه گازرسانی در هادیشهر افتتاح شد

در سومین روز از هفته دولت، پروژه احداث و راه اندازی ایستگاهC.G.S جدید قره برون هادیشهر با ظرفیت 50 هزار مترمکعب بر ساعت افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در آیین افتتاح این پروژه که با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی برگزار شد،رئیس اداره گاز شهرستان جلفا گفت: در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای پیشگیری از افت فشار گاز و ارائه خدمات مستمر به شهروندان هادیشهر، ایستگاه جدید در محل روستای قره برون احداث و راه اندازی شده است.
جواد اکبری با اشاره به اینکه این پروژه نقش مهمی در تعادل شبکه گازرسانی شهرستان خواهد داشت، افزود: این ایستگاه گازرسانی50 هزار مترمکعب در ساعت ظرفیت دارد و راه اندازی آن  192 میلیارد ریال  هزینه در برداشته است.
وی با اشاره به دومین پروژه اجرایی در شهرستان هادیشهر همزمان با هفته دولت، تصریح کرد: در تداوم ارتقای خدمات گازرسانی و ایجاد زیرساخت های لازم برای جذب مشترک جدید، ظرفیت ایستگاه T.B.S سیلگرد نیز از 2 هزار و 500 به 10 هزار متر مکعب بر ساعت با هزینه بالغ بر 24 میلیارد ریال  افزایش یافته است.
اکبری اظهار داشت: با توجه به اتمام گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان جلفا، اولویت اجرایی در این شهرستان انتقال گاز به بخش های زیرساختی صنعتی و ارتقای ظرفیت تأمین گاز به منظور نیازهای آتی در این شهرستان خواهد بود
نظرات شما
captcha refresh