آمار بازدید
امروز:
1203
ديروز:
1665
ماه:
45392
سال جاری:
868666
كل:
3878448
تاریخ : يکشنبه 6 شهريور 1401
کد 1051

مدیربهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت:

5 پروژه زیربنایی ثمره هفته دولت در شهرستان شبستر می باشد

در چهارمين روز از هفته دولت، 5 پروژه مهم و زیربنایی در شهرستان شبستر افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در مراسم افتتاح این پروژه های مهم که با حضور نماينده مردم شبستر در مجلس شوراي اسلامي و سایر مسؤولین استانی و شهرستانی برگزار شد، مدیر بهره برداری این شرکت گفت: شهرستان شبستر سهم عمده ای از پروژه های گازرسانی هفته دولت را به خود اختصاص داده است.
خسرو آریان پور در تشریح پروژه های اجرایی افزود: در حوزه زیرساختی و تأمین نیازهای آتی و حفظ استمرار و پایداری جریان گاز مصرفی مردم این شهرستان دو پروژه مهم شامل: افزایش ظرفيت ايستگاه CGS روستاي ساربانقلي از 5 هزار به 20 هزار متر مكعب در ساعت و راه اندازي ايستگاه TBS به  ظرفیت 10 هزار متر مكعب در ساعت اجرایی شده است.
وی ادامه داد: پروژه نصب سايبان و تكميل فونداسيون و محل نگهداري مواد شيميايي در كليه ايستگاه هاي تقليل فشار شهرستان شبستر نیز از دیگر پروژه های افتتاحی در این شهرستان می باشد.
آریان پور درخصوص پروژه های مهم در حوزه صنعت شهرستان اظهار داشت: اجرای خط تغذیه گاز كوره هاي آجر پزي روستاي علي بيگلو و گازرسانی به سایر واحدهاي توليدي و صنعتی به تعداد 32 مورد در راستای ایجاد ارزش افزوده، اشتغالزایی و حفظ محیط زیست عملیاتی شده است.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: پروژه های افتتاحی در شهرستان شبستر با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال اجرایی شده است.
لازم به ذکر است شبستر با بهره مندی 100 درصدی خانوار شهری و روستایی، از شهرستان های سبز استان آذربایجان شرقی می باشد.
نظرات شما
captcha refresh