آمار بازدید
امروز:
1634
ديروز:
1430
ماه:
44975
سال جاری:
869035
كل:
3877214
تاریخ : سه شنبه 8 شهريور 1401
کد 1055

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی بیان کرد:

آمار مطلوب گازرسانی در استان، مصداق تحقق عدالت محوری است

آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی همزمان طرح های گازرسانی هفته دولت با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیرکل امور روستایی استانداری و مسؤولین شرکت گاز در محل سالن اجتماعات این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی، مدیرعامل این شرکت در این آیین ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم شرکت در توزیع رفاه در اقصی نقاط استان گفت: خدمت به مردم عبادت بزرگی است که نصیب مجموعه شرکت گاز شده تا با بهره مندی مردم در دورترین نقاط استان، حلاوت خدمت رسانی صادقانه را برای تلاشگران این مجموعه به ارمغان آورد.
محمدی، معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری ضمن تقدیر از مجموعه شرکت گاز استان در خدمت رسانی صادقانه به مردم گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی و انقلابی است که با شعار جهادی دولت مردمی، ایران قوی، خدمت رسانی خود را آغار نموده و با محوریت و تکیه بر مردم بر رفع تبعیض و اجرای عدالت تأکید کرده است.
وی گازرسانی را مصداق عدالت محوری در استان دانست و افزود: بهره مندی 99 درصد مردم شریف استان در اقصی نقاط علی الخصوص دورترین و سخت گذرترین مسیرهای روستایی حاکی از اهتمام شرکت گاز و حرکت در مسیر شعار رفع تبعیض دولت می باشد.
محمدی ابراز امیدواری کرد: در آینده بسیار نزدیک شاهد اتمام گازرسانی و بهره مندی تمامی هم استانی های محترم از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.
لازم به ذکر است در این آیین بهره برداری از گاز 80 روستا با خانواری بالغ بر 1399 و صرف اعتبار 839400 میلیون ریال و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه مهم زیربنایی در شهرستان های کلیبر، مرند، هشترود، مراغه،شبستر و جلفا  از طریق ارتباط زنده و به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.


















نظرات شما
captcha refresh