آمار بازدید
امروز:
651
ديروز:
1706
ماه:
51085
سال جاری:
876466
كل:
3756829
تاریخ : شنبه 12 شهريور 1401
کد 1061

مشعل گاز در سه روستای شهرستان هشترود روشن شد

به مناسبت هفته دولت، مشعل گاز در سه روستای شهرستان هشترود روشن شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس اداره گاز شهرستان هشترود در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به سه روستای شهرستان هشترود که با حضور فرماندار و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: این سه روستا با 20 میلیارد ریال هزینه و تحت پوشش قرار دادن 65 خانوار روستایی گازدار شده است.
حامد سطانپور ادامه داد: برای تأمین گاز این سه روستا حدود 6500 متر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف اجرا شده و به فراخور اجرای لوله کشی داخلی انشعابات نصب می شود.
وی به سایر پروژه های فعال در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: هم اکنون گازرسانی به 5 روستای هشترود در دست اجرا بوده که بر اساس جلسات مدون کنترل پروژه از پیشرفت مطلوبی برخوردار می باشد.
سلطانپور تصریح کرد: 92 درصد خانوار روستایی شهرستان هشترود تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته و به زودی این درصد بهره مندی به 96 درصد افزایش خواهد یافت.
وی افزایش بهره مندی روستاها را از برکات نظام برشمرد و افزود: گازرسانی به بخش های محروم با شتاب رو به رشدی در حال اجرا بوده و به زودی تمامی خانوارها از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
رئیس اداره گاز شهرستان هشترود خاطرنشان کرد: هم اکنون اولویت ما فرهنگ سازی مصرف ایمن از گاز و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملّی در بخش خانگی بوده تا با انتقال گاز صرفه جویی شده به بخش صنعت شاهد رونق اقتصادی در شهرستان باشیم.
لازم به ذکر است 40 واحد صنعتی در شهرستان هشترود تحت پوشش گاز طبیعی می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh