آمار بازدید
امروز:
135
ديروز:
2187
ماه:
50003
سال جاری:
875882
كل:
3754607
تاریخ : سه شنبه 24 آبان 1401
کد 1105

در راستای مسؤولیت های اجتماعی تحقق می یابد:

بسیج اطلاع رسانی با مشارکت شرکت گاز و شهرداری کلانشهر تبریز

با شروع فصول سرد سال و افزایش بکارگیری وسایل گازسوز، بسیج اطلاع رسانی با مشارکت شرکت گاز و شهرداری کلانشهر تبریز کلید خورد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با تأکید بر لزوم ادای مسؤولیت های اجتماعی در قبال هم استانی ها و نقش آموزش در ارتقای فرهنگ جامعه گفت: توسعه انساني رکن اصلي توسعه پايدار بوده و آموزش زمينه ساز رشد فکري و اخلاقي انسان هاي يک جامعه پويا است.
وی با اشاره به اینکه تعاملات سازمانی و همکاری های مشترک زمینه ارتقای کیفی و کمی خدمت رسانی به مردم را فراهم می سازد، افزود: بدیهی است علاوه بر فرآیندهای مشترک بین سازمانی، همکاری دستگاه های اجرایی در عمل به مسؤولیت های اجتماعی و حفظ جان مشترکین از خطرات ناآگاهی و سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی، از مصادیق خدمت رسانی صادقانه به مردم خواهد بود.
کمالی ضمن تقدیر و ارج نهادن به تلاش های شهرداری کلانشهر در عمل به مسؤولیت های اجتماعی و تنویر افکار عمومی به منظور کاهش حوادث ناگوار ناشی از سهل انگاری، تصریح کرد: امسال با بهره گیری از ظرفیت رسانه های دیداری و کانال های ارتباطی شهرداری، انتقال پیام های چند رسانه ای مبتنی بر استانداردهای فنی و ایمنی و راهکارهای مدیریت مصرف در جامعه بر اساس فراوانی حوادث در مناطق انجام می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی از لحاظ وقوع حوادث ناگوار متأسفانه در رتبه های اول کشور قرار گرفته و حفظ جان هم استانی ها و کاهش این حوادث همّت نهادهای اجرایی و همراهی مشترکین محترم گاز طبیعی را می طلبد.


نظرات شما
captcha refresh