آمار بازدید
امروز:
170
ديروز:
1075
ماه:
50511
سال جاری:
875837
كل:
3757423
تاریخ : سه شنبه 24 آبان 1401
کد 1108

روابط عمومی شرکت گاز در بین دستگاه های اجرایی استان فعال منتخب شد

روابط عمومی شرکت گاز از سوی دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به عنوان یکی از فعالان منتخب معرفی و مورد تقدیر استاندار آذربایجان شرقی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در متن تقدیر استاندار آذربایجان شرقی خطاب به وحید رضازاده آذری، سرپرست روابط عمومی شرکت گاز چنین آمده است:
امروزه با گسترش فناوری های نوین و اهمیت فزاینده بسترهای ارتباطی، روابط عمومی و اطلاع رسانی به عنوان عنصر اثرگزار و راهبردی در ارتقاء سازمانی شناخته می شود.
در یکسال اخیر که دولت مردمی سیزدهم با رویکرد گره گشایی از کار مردم بر اصل شفافیت، صداقت و پاسخگویی در برابر افکار عمومی تاکید دارد، شاهد تلاش های مخلصانه کارگزارانی چون جنابعالی در این زمینه و موفقیت های خوبی برای بهبود سازوکارهای ارتباطی، جلب مشارکت آحاد مردم، به تصویر کشیدن دستاوردهای خدمت رسانی و تنویر افکار عمومی در آذربایجان شرقی بوده ایم. با توجه به انتخاب شما توسط دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی ها به عنوان یکی از فعالان منتخب استان در این زمینه طی یکسال گذشته، از مسئولیت پذیری و حسن انتخاب وظیفه جنابعالی قدردانی می کنم و دوام توفیقات تان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
لازم به ذکر است امسال رویکرد ویژه روابط عمومی شرکت گاز در تحقق جهاد تبیین ، تعاملات سازنده با دستگاه های اجرایی در عمل به مسئولیت های اجتماعی و هم افزایی در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم خواهد بود.



نظرات شما
captcha refresh