آمار بازدید
امروز:
442
ديروز:
2187
ماه:
50310
سال جاری:
876189
كل:
3754914
تاریخ : دوشنبه 30 آبان 1401
کد 1109

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با افتخار میزبان خانواده معزز شهدای امنیت شد

ایثار از آن شماست که دنیا را گوشه‌ای افکندید و مقتدرانه برای نجات مردم و میهن از چنگال خدعه های استعمار، پا در رکاب سید الشهدا جانفشانی کرده و خون سرخ خود را برای عزت و شرف جمهوری اسلامی ایران فدا نمودید.
این روزها فضای پاییزی جای جای میهنمان با عطر لاله‌های خونین، بهاری شده و پرواز عاشقانه مجاهدان میهن نور انقلابمان را مضاعف نموده تا تیری بر چشم استکبار جهانی باشد.
شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. همیشه بیاد خواهیم داشت که آرامش و امنیت مدیون خون سرخ شهیدان است که  بر خاک مقدس ایران اسلامی  جاری گشته و سرخی اش را لاله ها تا ابدیت به یادگار خواهند داشت.
شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در ادای دین به شهدای امنیت کشور همزمان با هفته بسیج میزبان قدوم خانواده معزز شهیدان روح اله عجمیان و آرمان علی وردی بوده تا بسیجیان این شرکت با تأسی از الگوی رفتاری این عزیزان،  سربازی فدایی و ولایت محور برای این مرز و بوم باشند.
شهید روح اله عجمیان متولد سال 1374 ،بسیجی پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرک امیرالمومنین(ع) حوزه 417 شهدای کمالشهر توسط اغتشاشگران داعش مسلک با ضربات مکرر چاقو و لگد بر پهلو و سر به فیض شهادت نایل شده است.
شهید آرمان علی وردی طلبه بسیجی 21 ساله، در شهرک اکباتان تهران توسط عده ای ربوده و مورد شکنجه قرار گرفته و پیکر نیمه جان وی در خیابان رها شده بود، بر اثر شدت جراحات در 6 آبان ندای حق را لبیک گفته و شربت شهادت را نوشید.
 

نظرات شما
captcha refresh