آمار بازدید
امروز:
0
ديروز:
2556
ماه:
48774
سال جاری:
875319
كل:
3752285
تاریخ : چهارشنبه 2 آذر 1401
کد 1110

مراسم هفته بسیج شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مزین به حضور خانواده معزز شهدای امنیت

همزمان با هفته بسیج ، مراسمی با حضور خانواده معزز شهدا، علی وردی و عجمیان از شهیدان امنیت استان های تهران و البرز و خانواده شهید امنیت اجاقی ، سردار محمد جعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء نیروهای مسلح، سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورای استان و مدیرعامل و خانواده بسیجی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان در این محفل صمیمی و نورانی میزبانی خانواده معظم شهدای امنیت را افتخاری برای شرکت گاز استان دانست و گفت: فضای شرکت گاز استان عطرآگین به حضور خانواده هایی است که عزیزترین داشته هایشان را برای امنیت و آرامش میهن اسلامی نثار کرده و بی ادعا و با تمام رشادت، شهادت عزیزانشان را بر ذلت و استثمار ایران ترجیح داده اند.
نادر کمالی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده مکرم شهدا منجر به تقویت روحیه بسیجی و انگیزه خدمت رسانی به مردم می شود، اظهار داشت: امید دارم بسیجیان شرکت گاز نیز با تأسی از این شهدای عزیز، حافظ امنیت کشور بوده و دین خود را  در قبال از جان گذشتگی فرزندان این مرزبوم و فداکاری خانواده مکرم ایشان ادا نمایند.
سردار محمد جعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء نیروهای مسلح سخنران مراسم روز بسیج شرکت گاز با سلام و صلوات بر روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، گفت: بین زنده ماندن و زندگی کردن فرق زیادی وجود داشته و الگو و اسوه برترین روش زندگی سیدالشهدا می باشند که به ما درس چگونه زندگی کردن آموختن، درسی که شهادت با عزت را به زنده ماندن با ذلت ترجیح داده و علی الابد جاودان است.
وی با اشاره به پیش بینی امام خمینی (ره) که فرمودند در قرن آینده اسلام در جهان فراگیر خواهد شد، گفت: به برکت خون شهدا و توانمندی بسیجیان جان بر کف، در مقایسه با زمان دفاع مقدس که هیچ سلاح و تجهیزاتی نداشتیم، امروز با مجهزترین تجهیزات پیشرفته دنیا به جنگ استعمار رفته و ترس بر اندام استکبار جهانی انداخته ایم.
سردار اسدی، به بسیج تمامی رسانه های غرب برای ایجاد یأس در مردم اشاره و اظهار داشت: تمامی مسائل کشور با اتحاد مردم و زنده نگه داشتن راه و یاد شهیدان این مرز و بوم و در داخل می بایست حل گردیده و این انقلاب ثمره خون چندین هزار شهید است که هرگز پایمال نخواهد شد.
لازم به ذکر است خیر مقدم سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا، پخش کلیپ رشادت شهیدان مدافع امنیت، گلباران قدوم خانواده معزز شهدا ، بهره گیری از شاعر برجسته استان در بیان شعر حماسی در وصف شهدای امنیت و... از برنامه های مراسم هفته دفاع مقدس در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بوده است.


















 
نظرات شما
captcha refresh