آمار بازدید
امروز:
37
ديروز:
1075
ماه:
50378
سال جاری:
875704
كل:
3757290
تاریخ : سه شنبه 8 آذر 1401
کد 1112

در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی تحقق یافت:

همکاری شرکت گاز و آموزش وپرورش در القای فرهنگ مصرف صحیح گاز به دانش آموزان

شرکت گاز و آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به منظور آموزش دانش آموزان و انتقال مفاهیم ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در آئین انعقاد این تفاهم نامه همکاری، ضمن خیرمقدم به پرچمداران تعلیم و تربیت در استان گفت: میزبانی جلساتی که با هدف عمل به مسؤولیت های اجتماعی و ارتقای بینش و آگاهی و حفظ ایمنی و جان مردم انجام می پذیرد، افتخاری مهم برای شرکت گاز استان محسوب می شود.
نادرکمالی تصریح کرد: جامعه هدف دانش آموزان به عنوان نسل آینده کشور، نقش مهم و اساسی در حفظ سرمایه های ملی را از طریق تغییر نگرش و القای فرهنگ صحیح مصرف گاز طبیعی، ایفا می کند.
علیرضا صیّادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجاهدانه کارکنان شرکت گاز که گرمای تابستان را در چله زمستان برای مردم به ارمغان می آوردند، افزود: آموزش و پرورش به عنوان متولی آگاهی بخشی در بین نسل آینده کشور، آماده همکاری در راستای حفظ گاز طبیعی و کاهش حوادث ناگوار ناشی از ناآگاهی خانواده ها در بکارگیری این نعمت الهی خواهد بود.
لازم به ذکر است در این نشست که با حضور مدیران آموزش و پرورش و مسؤولین شرکت گاز برگزار شد، چالش های مدارس استان در تعیین الگوی مصرف، اجرای سیستم لوله کشی گاز مدارس مناطق محروم و همچنین دغدغه های شرکت گاز استان مبنی بر نحوه انتقال مفاهیم ایمنی و مصرف بهینه به دانش آموزان اعلام و پس از قرائت مفاد تفاهم نامه همکاری، پیشنهادات اجرایی در ارتقای همکاری های مشترک مورد بررسی و ملاک عمل قرار گرفت.
 
نظرات شما
captcha refresh