اولین میز خدمت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سال جدید با برپایی در محل مصلای امام خمینی (ره) و پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه، پاسخگوی مطالبات مردمی بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با حضور در میزخدمت، رأساً پاسخگوی مطالبات مردمی بوده است.
بر اساس این گزارش، در این میز خدمت ضمن ارائه راهنمایی های لازم و نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی، به 27 درخواست مردمی درخصوص انشعاب گاز و گازبهای مصرفی از سوی مدیرعامل مورد بررسی و اقدام قرار گرفت.
نادر کمالی خدمت رسانی و شفاف سازی عملکرد را یکی از دستاوردهای میز خدمت عنوان کرد و گفت: این شرکت ضمن استقرار میز خدمت در تمامی ساختمان های اداری، در محل مصلی یا حاشیه برگزاری راهپیمایی ها و ... سایر ظرفیت های ممکن برای اطلاع رسانی، راهنمایی و پاسخگویی به مطالبات مردمی بهره گرفته است.
وی با اشاره به عملکرد پاسخگویی در سال گذشته اظهار داشت: 244 ملاقات مردمی ، 25 پاسخگویی مستقیم از سامانه سامد، 95 پاسخگویی از طریق میز خدمت نمازهای عبادی، سیاسی جمعه و 32 پاسخگویی به درخواست های مردمی در جریان میزخدمت در محل راهپیمایی 22 بهمن از عملکرد پاسخگویی شفاف به مردم بوده است.