آمار بازدید
امروز:
807
ديروز:
1430
ماه:
44148
سال جاری:
868208
كل:
3876387
تاریخ : جمعه 19 خرداد 1402
کد 1254

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

توزیع پایدار گاز یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک در استان آذربایجان شرقی مصداقی بر کار صادقانه است

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و هیات همراه همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در جمع هیات رییسه شرکت گاز استان و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز گفت: تامین پایدار گاز یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در استان آذربایجان شرقی مصداقی بر کار صادقانه است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، چگنی در این جلسه ضمن اشاره به بحث ناترازی گاز و همت شرکت های گاز استانی علی الخصوص مناطق سردسیر و کوهستانی در گذر از زمستان افزود: خدمت رسانی صادقانه در زمستان گذشته رقم خورد و با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم در مجموعه شرکت ملی گاز ایران، با توزیع روزانه ۸۵۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی افت فشار یا قطعی گاز در کشور نداشته ایم که این مسأله در استان آذربایجان شرقی که سردسیرترین مناطق کشور را در خود جای داده نمود بیشتری داشته است.
وی اسراف را بلای جان سرمایه ملی کشور دانست و اظهار داشت: متأسفانه مصرف گاز در کشور بی رویه و چندین برابر سایر کشورهای پیشرفته بوده و ضرورت دارد با کار فرهنگی و نهادینه سازی مصرف بهینه اهمیت این نعمت الهی را به مردم یادآوری کرد.
چگنی تصریح کرد: بهینه سازی مهم ترین راهبرد و تکلیف دولت و وزارت در رفع ناترازی تولید و مصرف گاز طبیعی بوده و برنامه های مصوب در حوزه هوشمندسازی کنتورها، ذخیره سازی گاز طبیعی، طرح بهینه سازی موتورخانه ها و فرهنگ سازی ،... مورد پیگیری خواهد بود.
کمالی مدیرعامل شرکت گاز استان در این جلسه ضمن اشاره به توانمندی و پتانسیل بالای کارکنان در توزیع انرژی پایدار مردم و خدمت رسانی صادقانه گفت: در سال گذشته این شرکت عملکردی فراتر از اهداف و تعهدات داشته و امسال نیز با تعهد تامین گاز تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار، شاهد جشن اتمام گازرسانی و مبدل شدن آذربایجان شرقی به استان سبز کشور خواهیم بود‌.
لازم به ذکر است این جلسه به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و با رویکرد بررسی چالش ها و راهبردهای ابلاغی در حوزه های مختلف هوشمندسازی، مقاوم سازی، بهینه سازی،تکالیف امور مجامع، ساختار و نیروی انسانی و... با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیر گازرسانی، رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز و هیات رییسه شرکت گاز استان و منطقه ۸ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
نظرات شما
captcha refresh