سامانه تلفن گویای 1594 شرکت گاز استان آذربایجان شرقی آغاز بکار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر عامل شرکت در این خصوص گفت: این سامانه ارتباطی به صورت کشوری و در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم و توسعه دولت الکترونیک و صرفه جویی در وقت و هزینه مشترکین گاز راه اندازی شده است.
نادر کمالی افزود:این سامانه ارتباطی تجمیعی از خدمات شرکت گاز بوده و امکان پاسخگویی یکپارچه در بخش های مشترکین و متقاضیان را فراهم ساخته است.
وی با اشاره به قابلیت های سامانه 1594 اظهار داشت: با بکارگیری این سامانه ارتباطی، امکان پیگیری تلفنی صورت حساب و پرداخت آن با شناسه اشتراک، اعلام رقم کنتور، اطلاع از آخرین قبض پرداختی یا بدهی، امداد گاز194، اعلام حادثه و قطعی گاز، اطلاع از داخلی های پر کاربرد ادارات مرکز استان و تماس با اپراتور، ارتباط با واحد شکایات و گزارش تخلفات و ارتباط با مدیرعامل را میسر نموده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان تصریح کرد: با توجه به استقرار CRM (سامانه ارتباطی مشتری) درج کلیه سامانه های خدماتی و ارتباطی، پورتال سازمانی به آدرس nigc-eazar.ir به عنوان مرجع اطلاع رسانی و معرفی خدمات و سامانه های ارتباطی اعلام می شود.