آمار بازدید
امروز:
784
ديروز:
1778
ماه:
61701
سال جاری:
873499
كل:
3806642
تاریخ : چهارشنبه 1 شهريور 1402
کد 1300

افتتاح 90 پروژه گازرسانی ارمغان هفته دولت دراستان آذربایجان شرقی

به یمن هفته دولت سال جاری، 90 پروژه گازرسانی در استان آذربایجان شرقی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: هفته دولت امسال از روزهای پربار عملکردی و تحقق تعهدات گازرسانی به مناطق محروم بوده و امسال اندک روستاهای باقیمانده استان نیز یکی پس از دیگری به مدار مصرف گاز طبیعی متصل می شوند تا سال 1402، سال به ثمر رسیدن تلاش بی وقفه کارکنان خدوم شرکت گاز در خدمت رسانی صادقانه به مردم معرفی شده و استان آذربایجان شرقی به عنوان استان سبز کشور از لحاظ گازرسانی مبدل شود.
نادر کمالی در توضیح پروژه های گازرسانی قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری افزود: گازرسانی در 26 روستای استان با 428 خانوار و اعتباری بالغ بر256 میلیارد و 800 میلیون ریال در هفته دولت سال جاری تحقق خواهد یافت.
وی گازرسانی به دورافتاده ترین شهرهای مرزی و توزیع عادلانه رفاه در اقصی نقاط استان را از برکات دولت مردمی دانست و ادامه داد: علی رغم سرانه بالای گازرسانی به هر خانوار روستاهای دورافتاده و صعب العبور استان، اهتمام دولت مردمی بر بهره مندی تمامی مردم از انرژی ارزان و پاک گاز طبیعی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان درخصوص پروژه های قابل افتتاح بخش صنعتی تصریح کرد: 4 ایستگاه گازرسانی در راستای حفظ پایداری جریان گاز مصرفی مشترکین در زمان پیک  مصرف و همچنین گازرسانی به 60 واحد صنعتی عمده در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد.
 
نظرات شما
captcha refresh