آمار بازدید
امروز:
854
ديروز:
1778
ماه:
61771
سال جاری:
873569
كل:
3806712
تاریخ : يکشنبه 5 شهريور 1402
کد 1301

جشن اتمام گازرسانی در شهرستان ویژه مراغه به یمن هفته دولت

با افتتاح پروژه گازرسانی به 6 روستای شهرستان ویژه مراغه در سومین روز از هفته دولت، تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان سبز، از نعمت الهی گاز بهره مند شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، آیین افتتاح آخرین پروژه گازرسانی روستایی در شهرستان ویژه مراغه با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در روستای باغ یری برگزار شد.
مدیرعامل شرکت گاز  ضمن گرامیداشت هفته دولت و ابراز خرسندی از گام های مستحکم دولتمردان در تحقق محرومیت زدایی و بهره مندی تمامی اقشار از نعمت های الهی گفت: هم اکنون با گازرسانی به 6 روستای باغ یری، آغچه مشهد، قینرجه، ممه شیر، قویون قشلاق و قوشه بلاغ و اتمام بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی،  شهرستان ویژه مراغه در زمره شهرهای سبز کشور از لحاظ گازرسانی قرار گرفته است.
نادر کمالی در توضیح پروژه افتتاحی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن 163 خانوار روستایی به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز اظهار داشت: گازرسانی در شهرستان ویژه مراغه با اجرای یک هزار و 549 کیلومتر شبکه گاز در اقطار مختلف و با جذب 106 هزار و 132 مشترک در هفته دولت امسال به اتمام رسیده و زمینه تحقق اهداف پیش بینی شده در ارتقای بهره مندی مردم را فراهم ساخته است.
 
 
نظرات شما
captcha refresh