آمار بازدید
امروز:
504
ديروز:
1778
ماه:
61421
سال جاری:
873219
كل:
3806362
تاریخ : چهارشنبه 1 شهريور 1402
کد 1313

پیام مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

پیام مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری اسوه های ایمان و عمل شهیدان ، رجایی و باهنر است.
بزرگ مردانی که در راه خدمت به مردم و اعتلای کشور از هیچ کوششی فروگذارنکردند و بر عهد خود ، بر عمل صادقانه و انقلابی تا سر حد شهادت باقی ماندند.
بی شک مسیر کمال فردی و اجتماعی در تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان والا مقام میسر می شود تا با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی ، در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم.
اینجانب از طرف خود و دیگر اعضاء محترم هیئت مدیره شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و تقارن آن با ایامی که با نام سیدالشهدا علیه السلام گره خورده است ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد ، بویژه همکاران محترم شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تبریک عرض نموده و سلامتی و بهروزی همه همکاران عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

                                                                                                                                                  نادر کمالی
                                                                                                                                                  مدیرعامل
 
نظرات شما
captcha refresh