آمار بازدید
امروز:
594
ديروز:
1075
ماه:
50935
سال جاری:
876261
كل:
3757847
تاریخ : چهارشنبه 16 اسفند 1402
کد 1395

شرکت گاز استان پاسخگوی درخواست های مردمی از سامانه دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات است

امسال شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از بستر سامانه دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات پاسخگوی 6 سوالات مردمی و شفاف سازی روند اجرای امور بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس روابط عمومی این شرکت در این خصوص گفت: سامانه دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات که با شعار هر ایرانی حق دسترسی به اطلاعات موسسات خصوصی و دولتی را دارد، ایجاد شده و این سامانه حاوی اطلاعات طبقه بندی شده تمامی دستگاه های اجرایی در اجرای فرآیندهای اداری مربوطه است.
وحید رضازاده آذری با اشاره به اینکه این شرکت از طریق این سامانه آماد پاسخگویی، شفاف سازی و تبیین رویکردهای اجرایی در شرکت گاز است، تصریح کرد: دسترسی آزاد به اطلاعات از دستاوردهای مهمی است که اجرایی شدن دقیق آن زمینه‌های شکل گیری فساد را از کاهش خواهد داد.
وی افزود: این شرکت در چهارچوب قوانین و ضوابط مجموعه شرکت ملّی گاز ایران در انتشار اطلاعات و دسترسی عمومی به فرآیندهای اجرایی از طریق پورتال سازمانی تلاش داشته و هم استانی های محترم می توانند با مراجعه به این سامانه شبهات خود از روند اجرا و اطلاعات مورد نظر خود را از شرکت گاز دریافت کنند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ضمن یادآوری راه های ارتباطی با شرکت گاز استان اظهار داشت: با توجه به استقرار سامانه crm و همچنین سایر راه های ارتباطی اعلامی در سایت شرکت، مردم می توانند اطلاعات مدنظر خود از فرآیندهای اجرایی در شرکت گاز استان  را برای بارگذاری در سامانه دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات اعلام کنند.
لازم به ذکر است سامانه دسترسی و انتشار آزاد اطلاعات علاوه بر سایت   https://iranfoia.irدر بخش مشترکین سایت شرکت گاز به آدرس https://www.nigc-eazar.ir نیز بارگذاری شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh