آمار بازدید
امروز:
167
ديروز:
1514
ماه:
64262
سال جاری:
872907
كل:
3798727
تاریخ : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
کد 1410

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

تأمین بیش از 10 هزار و 640 کالای مورد نیاز شرکت توسط تولیدکنندگان داخلی

در سال گذشته با صدور قریب به 6 هزار و 500 فقره حواله انبار، بیش از 10 هزار و 640 قلم کالای مورد نیاز شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برای اجرای پروژه های گازرسانی توسط تولیدکنندگان داخلی تأمین شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در توضیح این مطلب گفت: تأمين كالاهاي مورد نياز واحدهای عملیاتی و اجرایی و پروژه های عمرانی از در سال 1402 به ارزش 6630 ميليارد ریال بوده است.
وی ادامه داد: تمامی کالاهای مورد نیاز شرکت در بستر سامانه ستاد به صورت مکانیزه با شفافیت قانونی و امکان شرکت تمامی پیمانکاران داخلی در فرآیند خرید، تأمین شده است.
کمالی افزود: تأمین کالایی پروژه ها یکی از مهم ترین الزامات اجرای مطلوب و به موقع پروژه های گازرسانی بوده و این روند در شرکت گاز استان از طریق سیستم های هوشمند و مکانیزه به صورت مدون رصد شده و در تخصیص به موقع اقلام اقدام می شود.
وی اظهار کرد: در تأمین کالاهای مورد نیاز تلاش شده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و بومی استفاده شده و از طریق فرآیند پژوهش و تحقیق در شرکت چندین کالا و تجهیزات گازرسانی بومی و ثبت اختراع شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در سال جاری با اتمام گازرسانی روستایی و بهره مندی خانوارها از نعمت گاز طبیعی، مقاوم سازی و نگهداری تأسیسات و تجهیزات گازرسانی از طریق تأمین به موقع کالا اولویت اجرایی خواهد بود.
 
نظرات شما
captcha refresh